Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Kunne du blitt sammen med en mann som (enten eller!): - Var sykelig overvektig (160 kg +) - Hadde unormalt mye kroppshår - Hadde mikropenis (google it) - Hadde hengepupper og kvinnehofter - Hadde råtne tenner, og ikke råd til tannlege (og i tillegg tannlegeskrekk så bare tanken på å gjøre noe med det var uaktuell) - Hadde operert bort begge øynene - Hadde et kjempestort kviseproblem med kviser over hele kroppen, særlig i ansikt, i hode, nakke og på hals. Gigantiske kviser. - Slet med kronisk flatulens og slapp ekstremt illeluktende og bråkete fiser hvor som helst, når som helst og aller helst når det ikke passet.. f.eks under sex, eller under familiemiddagen - Var sengevæter i voksen alder Men han er jævlig snill og ålreit! Mye humor og selvironi. Ikke så kjekk da, men... Anonymkode: bb1b7...8c6
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Kunne du blitt sammen med en mann som (enten eller!): - Var sykelig overvektig (160 kg +) - Hadde unormalt mye kroppshår - Hadde mikropenis (google it) - Hadde hengepupper og kvinnehofter - Hadde råtne tenner, og ikke råd til tannlege (og i tillegg tannlegeskrekk så bare tanken på å gjøre noe med det var uaktuell) - Hadde operert bort begge øynene - Hadde et kjempestort kviseproblem med kviser over hele kroppen, særlig i ansikt, i hode, nakke og på hals. Gigantiske kviser. - Slet med kronisk flatulens og slapp ekstremt illeluktende og bråkete fiser hvor som helst, når som helst og aller helst når det ikke passet.. f.eks under sex, eller under familiemiddagen - Var sengevæter i voksen alder Men han er jævlig snill og ålreit! Mye humor og selvironi. Ikke så kjekk da, men... Anonymkode: bb1b7...8c6 Hvor fant du denne gullklumpen? Anonymkode: 9a879...ba2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Desverre må jeg si nei til alle bortsett fra det med øynene. Regner med du mener han er blind og har glassøyne. Har datet en blind mann en gang. Han var en fantastisk fyr. Og han kunne trylle i senga 😊 Alt det andre virker frastøtende på meg. Jeg er selv opptatt av å ta vare på meg selv. Overvekt og slapp kropp er desverre langt unna hva jeg synes er ok. Og nå er jeg ikke en som bare vil ha veltrente menn med sixpack. Disse mennene tiltrekker meg heller ikke da de ofte er svært selvsentrerte. Jeg vil ha en mann med sunn og sterk kropp, kan gjerne ha en kosemage men han må orke å gå i fjellet og trene sammen med meg. Kroposhår gjør ikke noe, en hårete kasse og litt nedover magen syns jeg er litt sexy, ekstremt mye kroppshår som på skuldre og nedover ryggen.... GRØSS. Ellers et rungende nei på resten. Anonymkode: 30d8a...06d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 med unntak av sengevæter, mye kroppshår og uten øyne beskrev du nettopp min x.. Med unntak av at han ikke var snill da.. Anonymkode: 4b11f...92e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 Så rart, HI, du minner veldig om fireåringen min når hun får trassanfall fordi jeg ber henne gå innenfor meg på fortauet - "å ja, du vil at jeg skal gå helt inne i brennesla da! du vil at jeg skal klatre nedi grøfta! du vil at jeg skal tråkke i hundebæsjen!". Det går an å barbere seg uten å skjære av seg hodet, serru. Anonymkode: 25c1f...047
Himmel og hav Skrevet 3. april 2017 #8 Skrevet 3. april 2017 Veldig mye av det du nevner kan gjøres noe med, så om mannen var snill, hyggelig, morsom og jeg falt pladask, så kunne jeg sett bort fra veldig mye av det du nevner. Ville nok slitt litt med han med flatulensen, men tenner kan fikses i narkose, kviser kan behandles, kropp kan trenes og slankes osv. Nå er jeg i et fast forhold, og har vært det i mange år, men den gangen jeg datet, så var jeg i grunnen mer opptatt av hva som var flott ved en person enn hva som var mindre heldig. Mannen min har forøvrig masse hår på brystet og en god del på skuldrene og ryggen. Tenk om jeg skulle vært så sær og pirkete at jeg forkastet han som er så god, bare fordi han har litt pels!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #9 Skrevet 3. april 2017 Overvekt kunne jeg levd med. Ikke sykelig overvekt da. Er selv veldig slank og overrasket meg selv da jeg falt for en mann med ca 30 kg for mye. Men han var jo bare fantastisk, så da var jeg solgt! Kroppshår er ingen ulempe, heller tvert imot. Menn uten hår synes jeg er vanskelig å tenne på, og menn som barberer seg er turn off. Men gi meg litt mannehår så er jeg med! Har aldri vært borti en mann uten øyne, men ser ikke på det som noen deal breaker. Har heller aldri vært borti en voksen sengevæter, men kan ikke helt se at det hadde vært en deal breaker heller så lenge han fikset opprydning selv. Jeg er etter egen mening en godt attraktiv kvinne med godt utseende, god utdanning og økonomi og omgjengelig og sosial. Så jeg er nok kresen på hvem jeg ville valgt. Men listen min ville nok gått mer på personlige egenskaper. En tiltrekning må det selvsagt være, men min erfaring er at personlighet trumfer utseende anytime. Anonymkode: 30bd3...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå