Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Kan jeg nekte naboen over å la yngen gå på rulleskøyter inne? Det bråker noe sinnsykt når ungen farer over gulvet Anonymkode: 3906e...9af
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Bor dere i samme hus? Kan ikke nekte noe, men prøv å snakke sammen? Anonymkode: 15f0e...253
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Bor i samme blokk, de har holdningen at jeg må vise hensyn, når jeg ber om at de må dempe seg blir jeg ledd av... Det er ekstremt lytt hær i mellom leilighetene... Anonymkode: 3906e...9af
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Spill black metal på Max volum med masse bass, hver gang ungen går på skøyter inne da? Se om det funker bedre enn dialog. Anonymkode: 15f0e...253
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Har vurdert det da responsen til at jeg ba dem dempe tven etter kl 12 om natten slik at jeg får sove var: Haha du vet vi slutter ikke å leve etter kl 12... Så tror ikke det blir bedre å klage på dette... og dette er overdøvende støy Anonymkode: 3906e...9af
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har vurdert det da responsen til at jeg ba dem dempe tven etter kl 12 om natten slik at jeg får sove var: Haha du vet vi slutter ikke å leve etter kl 12... Så tror ikke det blir bedre å klage på dette... og dette er overdøvende støy Anonymkode: 3906e...9af Å gå på rulleskøyter inne skjønner jeg du reagerer på, og det mener jeg er respektløst av de å gjøre inne. Men å reagere på tv'en høres litt voldsomt ut av deg Anonymkode: 337f3...2a1
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #7 Skrevet 2. april 2017 Tve på full guffe til kl 5 om morgenen midt i uken er drøyt. Jeg har jobb og sliter og sove når det høres ut som om det er storselskapet på stuen min. Jeg har ikke lov å lage en lyd etter 23.00 Anonymkode: 3906e...9af
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #8 Skrevet 2. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tve på full guffe til kl 5 om morgenen midt i uken er drøyt. Jeg har jobb og sliter og sove når det høres ut som om det er storselskapet på stuen min. Jeg har ikke lov å lage en lyd etter 23.00 Anonymkode: 3906e...9af Oi, ja det var jo litt voldsomt. Sjarmerende naboer du har Anonymkode: 337f3...2a1
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #9 Skrevet 2. april 2017 Ekstremt sjarmerende... Skal tigge med til lån så jeg kommer meg unna galskapen Anonymkode: 3906e...9af
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #10 Skrevet 2. april 2017 Kontakt styret i borettslaget og få dem til å sende ut et skriv om at det ikke er lov å gå på rulleskøyter innendørs fordi det er for lytt. Anonymkode: 7517b...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå