Gå til innhold

Nabobråk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg nekte naboen over å la yngen gå på rulleskøyter inne? Det bråker noe sinnsykt når ungen farer over gulvet

Anonymkode: 3906e...9af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor dere i samme hus? Kan ikke nekte noe, men prøv å snakke sammen?

Anonymkode: 15f0e...253

Skrevet

Bor i samme blokk, de har holdningen at jeg må vise hensyn, når jeg ber om at de må dempe seg blir jeg ledd av...

 

Det er ekstremt lytt hær i mellom leilighetene...

Anonymkode: 3906e...9af

Skrevet

Spill black metal på Max volum med masse bass, hver gang ungen går på skøyter inne da? Se om det funker bedre enn dialog. 

Anonymkode: 15f0e...253

Skrevet

Har vurdert det da responsen til at jeg ba dem dempe tven etter kl 12 om natten slik at jeg får sove var: Haha du vet vi slutter ikke å leve etter kl 12...

Så tror ikke det blir bedre å klage på dette... og dette er overdøvende støy

Anonymkode: 3906e...9af

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vurdert det da responsen til at jeg ba dem dempe tven etter kl 12 om natten slik at jeg får sove var: Haha du vet vi slutter ikke å leve etter kl 12...

Så tror ikke det blir bedre å klage på dette... og dette er overdøvende støy

Anonymkode: 3906e...9af

Å gå på rulleskøyter inne skjønner jeg du reagerer på, og det mener jeg er respektløst av de å gjøre inne. Men å reagere på tv'en høres litt voldsomt ut av deg

Anonymkode: 337f3...2a1

Skrevet

Tve på full guffe til kl 5 om morgenen midt i uken er drøyt. Jeg har jobb og sliter og sove når det høres ut som om det er storselskapet på stuen min. 

Jeg har ikke lov å lage en lyd etter 23.00

Anonymkode: 3906e...9af

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tve på full guffe til kl 5 om morgenen midt i uken er drøyt. Jeg har jobb og sliter og sove når det høres ut som om det er storselskapet på stuen min. 

Jeg har ikke lov å lage en lyd etter 23.00

Anonymkode: 3906e...9af

Oi, ja det var jo litt voldsomt. Sjarmerende naboer du har

Anonymkode: 337f3...2a1

Skrevet

Ekstremt sjarmerende... Skal tigge med til lån så jeg kommer meg unna galskapen

Anonymkode: 3906e...9af

Skrevet

Kontakt styret i borettslaget og få dem til å sende ut et skriv om at det ikke er lov å gå på rulleskøyter innendørs fordi det er for lytt.

Anonymkode: 7517b...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...