Gå til innhold

O glede!


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I årevis har naboens katt brukt min hage som do. Barna har tråkket barbent i bæsj utallige ganger. Ingenting å gjøre med det, katten må jo få gå fritt, må vite. 

En dag for en måned siden gikk det en djevel i meg. Jeg var hjemme fra jobb, nabolaget lå øde. Hansker, spade og klar bane. Lokaliserte fire ruker på plenen. Vippet dem opp på spaden, snek meg bort til hekken, og med lynets hastighet katapultet jeg dem over på naboens rukefrie gress. Spredte seg fint utover. Høy puls og skjelvende fryd. 

I dag var jeg ute og puslet i hagen. Ingen nye ruker.  Tittet forsiktig over hekken: jammen var det fersk lort i naboens hage! Det stemmer visst at de dyra liker å defekere i sin egen gamle skit. Hurra! 

Kan dette bety at jeg er kvitt dem i min hage? I så fall spretter jeg den gule enken i kveld!

Endret av Tingenes Herre
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Tingenes Herre skrev:

I årevis har naboens katt brukt min hage som do. Barna har tråkket barbent i bæsj utallige ganger. Ingenting å gjøre med det, katten må jo få gå fritt, må vite. 

En dag for en måned siden gikk det en djevel i meg. Jeg var hjemme fra jobb, nabolaget lå øde. Hansker, spade og klar bane. Lokaliserte fire ruker på plenen. Vippet dem opp på spaden, snek meg bort til hekken, og med lynets hastighet katapultet jeg dem over på naboens rukefrie gress. Spredte seg fint utover. Høy puls og skjelvende fryd. 

I dag var jeg ute og puslet i hagen. Ingen nye ruker.  Tittet forsiktig over hekken: jammen var det fersk lort i naboens hage! Det stemmer visst at de dyra liker å defekere i sin egen gamle skit. Hurra! 

Kan dette bety at jeg er kvitt dem i min hage? I så fall spretter jeg den gule enken i kveld!

Glimrende! Heier på deg. Har blitt terrorisert i 10 år, helt til katteeieren heldigvis ble allergisk... 😆

Anonymkode: a64b6...6ad

Skrevet
1 time siden, Tingenes Herre skrev:

I årevis har naboens katt brukt min hage som do. Barna har tråkket barbent i bæsj utallige ganger. Ingenting å gjøre med det, katten må jo få gå fritt, må vite. 

En dag for en måned siden gikk det en djevel i meg. Jeg var hjemme fra jobb, nabolaget lå øde. Hansker, spade og klar bane. Lokaliserte fire ruker på plenen. Vippet dem opp på spaden, snek meg bort til hekken, og med lynets hastighet katapultet jeg dem over på naboens rukefrie gress. Spredte seg fint utover. Høy puls og skjelvende fryd. 

I dag var jeg ute og puslet i hagen. Ingen nye ruker.  Tittet forsiktig over hekken: jammen var det fersk lort i naboens hage! Det stemmer visst at de dyra liker å defekere i sin egen gamle skit. Hurra! 

Kan dette bety at jeg er kvitt dem i min hage? I så fall spretter jeg den gule enken i kveld!

Hvis det stemmer skal jeg jammen gjøre det samme!

Skrevet
35 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Hvis det stemmer skal jeg jammen gjøre det samme!

Ser for meg en farsott av dib-damer som ligger i skjul og kaster kattelort til naboene sine fremover ;)

Anonymkode: 0c17a...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...