Gå til innhold

Utdrikkingslag til søsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster har hatt utdrikkingslag nylig. Hvordan var det med dere, ble dere invitert/inviterte dere deres søsken?

Anonymkode: 35246...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var guttetur i et annet land. Hadde blitt helt feil å være med :)

Skrevet

Skjønner det Kira😂🙈 Tenkte mer på F.eks søster i søsters sitt og motsatt😊

Hi

Anonymkode: 35246...09c

Skrevet

Min søster skiller veldig mellom familie og venner. Jeg var derfor ikke i utdrikningslaget hennes. Jeg har ikke et slikt skarpt skille. Hun var derfor i mitt. Vi er verdens beste venner.

Anonymkode: 94737...dc7

Skrevet

Her var broren min i mitt 😏 Ikke hele dagen, men ble med på festen på kvelden. Syns det var veldig koselig. 

Anonymkode: 5b121...229

Skrevet

Det blir feil for min del, jeg skiller og mellom familie og venner. Nå har jeg ikke søstre, nærmeste blir svigerinner. Inviterte ikke dem i mitt utdrikningslag. Selv ble jeg invitert da en av mine svigerinner hadde utdrikningslag senere, men følte det ble feil, så dro ikke. Men det skal sies at om hun hadde veldig få nære venner og det var behov for "fylle opp", så hadde jeg stilt opp av den grunn. 

Anonymkode: 15eb6...430

Skrevet

Selvsagt! Både svigerinner og søster er invitert i mitt. Ene svigerinnen er også min forlover, det er kanskje litt spesielt igjen. Hvis min søster en gang gifter seg håper jeg at jeg blir invitert også 😃

Anonymkode: ce1b7...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...