Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Jeg har en sånn mor dessverre, som deler alt ukritisk på Facebook selvsagt offentlig! Jeg har sagt til henne hundrevis av ganger at hun må slutte. Men hun virker helt hjerne vasket. I dag toppet hun kransekaken med å dele ett ekstremt rasistisk avisoppslag, fra en eller annen nynasist side om at nå har muslimene fjernet demokrati i Europa 😱 Og at de har tatt over nesten hele Europa 🙄. Ingen svarer selvsagt på disse delingene og hun forstår faktisk ikke konsekvenser av sine handlinger i det held tatt! Sa til henne hun måtte ta det ned men svaret hennes var det er jo samt masse bilder om det i artikkelen 😨 Kan noen hjelpe meg her hva jeg skall si til henne? Hun dummer seg ut foran hele Norge omtrent! Anonymkode: 93f4e...c30
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Beklager alle skrivefeilene skrev litt i affekt her 😂 Anonymkode: 93f4e...c30
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Nei...det er ikke så mye å gjøre med dette. Har selv en onkel og tante som deler masse møkk fra document.no og får dessverre litt støtte også. Tror det mest effektive er å ignorere Anonymkode: 63e4b...973
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Hvis hun går rundt og tror på alt mulig sånt vås, så ville jeg mistenke enten paranoia eller demens. Anonymkode: 6a41f...9b8
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Akkurat som min far 😡😡 Måtte bare blokkkere han fra face, for å prate fornuft til han gikk ikke... Nå slipper jeg i hvert fall å se driten han deler... Anonymkode: 0d7ec...46e
Marriet Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Jeg har en sånn svigermor. Og jeg er livredd for at hun skal oppdage kommentarfeltene. Enn så lenge driter hun seg bare ut for venner og familie som himler litt med øynene, konfronterer og ellers bare ler av hele opplegget. Men den dagen hun går bananas i kommentarfeltene da sletter jeg henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå