Gå til innhold

Tannlege og baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått skikkelig tannverk i helgen i en tann jeg har hatt problemer med lenge. I graviditeten ville de ikke Gjøre noe så de ville se det an. Men nå har jeg hatt tannverk siden fredag kveld og planen er å ringe i morgen tidlig å få akuttime. Tygger smertestillende for å komme meg gjennom helgen. 

Men problemet er det at jeg har en baby på 1 mnd som jeg ikke har pass til på dagen. Samboer er ikke hjemme fra jobb før kl 18 hver dag og han har ingen mulighet til å ta seg fri. Har et eldre barn som kunne hjulpet men hun reiser på leirskole denne uka og jeg klarer ikke å vente over påske med dette. Har ingen familie i nærheten og heller ingen venner som kan stille opp på dagtid. 

Noen som har hatt med baby her? Han sover som regel veldig godt i vogna si så tror dere at det er mulig å ta han med og håpe at det går bra. Tenkte å ringe i morgen tidlig å spørre om jeg kan ha han med. Bare lurer på om det er innafor å spørre om eller helt tullete. 

Anonymkode: 4aa32...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke ideelt. Men må man så må man jo. Enkeltog greit.  Du kan jo ikke gå rundt med tannverk! 

Er nok lettere med baby på en måned enn en større en! 

Anonymkode: 2ed10...f35

Skrevet

Jeg har vært barnevakt for en gammel veninne som måtte ta en oprasjon på sykehuset. Lokalbedøvelse, slik at det var bar nesten to timer. Aldri møtt barnet på 3mnd før, men vi gikk oss en trilletur ved sykehust. Hun hadde vridd og vrengt på alle muligheter, hun la ut på facebook om noen hadde mulighet til å hjelpe henne. Jeg svarte og det løst seg veldig bra. 

Så facebook kan være kjekk til mange ting, gamle venner som kan hjelpe hverandre eller bare bekjente. I verstefall må du jo bare ha med barnet, men ideelt er det absolutt ikke. 

Anonymkode: a2b9b...cf7

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet og hadde babyen med på tannlegetimen, måtte påen akutt time og hadde nyfødt baby. Det gikk veldig greit, ammet og la henne i vogna og hun sov gjennom hele besøket.

Anonymkode: baff9...21e

Skrevet

Jeg har hatt med baby nesten hver gang de siste årene. Skal det i morgen også faktisk. Her tilbyr sekretæren å passe mens jeg er i stolen. Da holder hun ham på armen i samme rom så han ikke blir redd.

Siden de ikke anbefaler tannlege under svangerskapet har jeg gått etter alle fødslene når baby var rundt 6 mnd. 

Anonymkode: c21d3...123

Skrevet

Jobber på tannlegekontor å har passet på mange babyer på jobb 😊 Ingen som har sagt noe på det hverken der jeg er nå eller der jeg jobbet før. De minste sover også stort sett gjennom. 

Lykke til!

Anonymkode: af156...945

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...