Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør av og til.

Anonymkode: f0f9b...d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en helt ok do som jeg bruker før jeg går i dusjen. kjipt å stå der med føttene badet i urin...

Anonymkode: 85504...1b7

Skrevet

Både tisser og bæsjer i dusjen. 

Anonymkode: 6d355...48b

Skrevet

Stadig vekk og helst med trusa på fordi jeg blir opphisset av det. Trenger bare bittelitt vannstråle på rett sted etterpå for å komme.

Anonymkode: feb72...2d4

Skrevet

Ja, men bare i min egen, selvsagt. ALDRI ALDRI ALDRI i offentlige dusjer i treningssenter eller badeanlegg selvfølgelig.

Anonymkode: bf6dc...6cc

Skrevet

Ja, gjør det om jeg må. Pleier å sette meg på huk rett over sluket. Tenker at det er mest hygienisk.

Gjør det også kun hjemme.

Anonymkode: 2492c...5fd

Skrevet

Æsj, så kvalme dere er. Har dere ikke do?

Anonymkode: 1d64d...f08

Skrevet

Det har aldri skjedd!! Jeg tror ikke jeg hadde fått det til, engang. 

Hvorfor gjør dere det?

Anonymkode: 66726...ef4

Skrevet

Nei absolutt ikke. Tisser alltid før jeg går inn i dusjen. 

Skrevet

Ja, hjemme. Aldri borte. 

 

Anonymkode: b7e8b...886

Skrevet

Nei, har som rutine å alltid gå på do før dusj. Skjønner ikke at dette er et tema en gang :kvalm:

Skrevet

Nei, jeg tisser før jeg går i dusjen

Anonymkode: e917e...89b

Skrevet

Gjorde det aldri før, men har gjort det i det siste. Etter siste fødsel har jeg fått no tull med anatomien som gjør at jeg tømmer blæra best når jeg står.

Tisser bare i dusjen hjemme.

Anonymkode: 6c1cb...dc4

Skrevet

Nei, jeg dusjer i tissen.

Anonymkode: 720fd...35f

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg dusjer i tissen.

Anonymkode: 720fd...35f

Det gir ingen mening. 

prøv igjen om meningen var å være morsom. 

Anonymkode: 66726...ef4

Skrevet

Har dere tenkt på at på føde og barsel så blir damene oppfordret til å tisse i dusjen? Og tro ikke for et sekund at de blir desinfisert mellom hver pasient . DET er ekkelt det. Eller at dynene på sykehus ikke skiftes ut før de er synlig skitne eller lukter. Samme på hotell. 

 

Så ja . Jeg tisser i min egen dusj som jeg vet hvor ofte blir vasket

Anonymkode: 1744b...700

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere tenkt på at på føde og barsel så blir damene oppfordret til å tisse i dusjen? Og tro ikke for et sekund at de blir desinfisert mellom hver pasient . DET er ekkelt det. Eller at dynene på sykehus ikke skiftes ut før de er synlig skitne eller lukter. Samme på hotell. 

 

Så ja . Jeg tisser i min egen dusj som jeg vet hvor ofte blir vasket

Anonymkode: 1744b...700

Så for at andre ting er eklere er det greit å være gris i eget hjem? Du står bokstavlig talt i din egen urin? 

Skrevet
6 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Så for at andre ting er eklere er det greit å være gris i eget hjem? Du står bokstavlig talt i din egen urin? 

Haha! Nei, jeg står ikke å vasser i min egen urin . Men jeg tisser i dusjen, ja

Anonymkode: 1744b...700

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Nei, jeg står ikke å vasser i min egen urin . Men jeg tisser i dusjen, ja

Anonymkode: 1744b...700

Og alle andre i husstanden din må stå i din urin og dusje. Herregud, for noen griser mange av dere er :kvalm:

Anonymkode: 1d64d...f08

Skrevet

Nå har jeg ikke for vane å tisse i dusjen,  men urin er sterilt, altså. Og det renner ned og blir skylt. Ingen krise!

Anonymkode: 62c5d...779

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og alle andre i husstanden din må stå i din urin og dusje. Herregud, for noen griser mange av dere er :kvalm:

Anonymkode: 1d64d...f08

Tipper at ungene tisser i dusjen og ;-) 

 

Det artige her er jo at dere alle får det til å høres ut som om man står bevisst å tisser ned på beina og plasker litt i det før man går å tørker det vekk med et håndkle som nestemann også bruker. Jeg for min del bruker å dusje i dusjen slik at jeg blir ren...

Anonymkode: 1744b...700

Skrevet

Nei, det er sååå ekkelt! Ungene gjør det i blant, og jeg får helt mark. Det lukter jo lenge etterpå, selv om man dusjer videre etterpå.

Anonymkode: fd68f...3c3

Skrevet

Ja, selvfølgelig gjør jeg det i min egen dusj hvis jeg må! Mer miljøvennlig enn å først gå på do er det også.

Anonymkode: 67960...984

Skrevet

Gjorde det etter fødsler, pga rifter og sting. Å tisse uten skylling var uutholdelig vondt. 

Vanligvis tisser jeg ikke i dusjen. Ikke mann og barna heller. De tripper ut av dusjen og tisser på do, heldigvis. 👍🏻

Anonymkode: 9e98e...243

Skrevet

Hørte på radioen at 75 % nordmenn tisser i dusjen. Følte meg unormal og startet å tisse i dusjen :nigo:

Anonymkode: 8676f...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...