Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Jeg gjør av og til. Anonymkode: f0f9b...d8e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 jeg har en helt ok do som jeg bruker før jeg går i dusjen. kjipt å stå der med føttene badet i urin... Anonymkode: 85504...1b7
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Både tisser og bæsjer i dusjen. Anonymkode: 6d355...48b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Stadig vekk og helst med trusa på fordi jeg blir opphisset av det. Trenger bare bittelitt vannstråle på rett sted etterpå for å komme. Anonymkode: feb72...2d4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Ja, men bare i min egen, selvsagt. ALDRI ALDRI ALDRI i offentlige dusjer i treningssenter eller badeanlegg selvfølgelig. Anonymkode: bf6dc...6cc
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Ja, gjør det om jeg må. Pleier å sette meg på huk rett over sluket. Tenker at det er mest hygienisk. Gjør det også kun hjemme. Anonymkode: 2492c...5fd
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 Æsj, så kvalme dere er. Har dere ikke do? Anonymkode: 1d64d...f08
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #8 Skrevet 3. april 2017 Det har aldri skjedd!! Jeg tror ikke jeg hadde fått det til, engang. Hvorfor gjør dere det? Anonymkode: 66726...ef4
Gemini77/ Skrevet 3. april 2017 #9 Skrevet 3. april 2017 Nei absolutt ikke. Tisser alltid før jeg går inn i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #10 Skrevet 3. april 2017 Ja, hjemme. Aldri borte. Anonymkode: b7e8b...886
Love my kidz Skrevet 3. april 2017 #11 Skrevet 3. april 2017 Nei, har som rutine å alltid gå på do før dusj. Skjønner ikke at dette er et tema en gang
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #12 Skrevet 3. april 2017 Nei, jeg tisser før jeg går i dusjen Anonymkode: e917e...89b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #13 Skrevet 3. april 2017 Gjorde det aldri før, men har gjort det i det siste. Etter siste fødsel har jeg fått no tull med anatomien som gjør at jeg tømmer blæra best når jeg står. Tisser bare i dusjen hjemme. Anonymkode: 6c1cb...dc4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #14 Skrevet 3. april 2017 Nei, jeg dusjer i tissen. Anonymkode: 720fd...35f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #15 Skrevet 3. april 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg dusjer i tissen. Anonymkode: 720fd...35f Det gir ingen mening. prøv igjen om meningen var å være morsom. Anonymkode: 66726...ef4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #16 Skrevet 3. april 2017 Har dere tenkt på at på føde og barsel så blir damene oppfordret til å tisse i dusjen? Og tro ikke for et sekund at de blir desinfisert mellom hver pasient . DET er ekkelt det. Eller at dynene på sykehus ikke skiftes ut før de er synlig skitne eller lukter. Samme på hotell. Så ja . Jeg tisser i min egen dusj som jeg vet hvor ofte blir vasket Anonymkode: 1744b...700
*Miss Marple* Skrevet 3. april 2017 #17 Skrevet 3. april 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har dere tenkt på at på føde og barsel så blir damene oppfordret til å tisse i dusjen? Og tro ikke for et sekund at de blir desinfisert mellom hver pasient . DET er ekkelt det. Eller at dynene på sykehus ikke skiftes ut før de er synlig skitne eller lukter. Samme på hotell. Så ja . Jeg tisser i min egen dusj som jeg vet hvor ofte blir vasket Anonymkode: 1744b...700 Så for at andre ting er eklere er det greit å være gris i eget hjem? Du står bokstavlig talt i din egen urin?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #18 Skrevet 3. april 2017 6 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Så for at andre ting er eklere er det greit å være gris i eget hjem? Du står bokstavlig talt i din egen urin? Haha! Nei, jeg står ikke å vasser i min egen urin . Men jeg tisser i dusjen, ja Anonymkode: 1744b...700
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #19 Skrevet 3. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha! Nei, jeg står ikke å vasser i min egen urin . Men jeg tisser i dusjen, ja Anonymkode: 1744b...700 Og alle andre i husstanden din må stå i din urin og dusje. Herregud, for noen griser mange av dere er Anonymkode: 1d64d...f08
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #20 Skrevet 3. april 2017 Nå har jeg ikke for vane å tisse i dusjen, men urin er sterilt, altså. Og det renner ned og blir skylt. Ingen krise! Anonymkode: 62c5d...779
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #21 Skrevet 3. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og alle andre i husstanden din må stå i din urin og dusje. Herregud, for noen griser mange av dere er Anonymkode: 1d64d...f08 Tipper at ungene tisser i dusjen og ;-) Det artige her er jo at dere alle får det til å høres ut som om man står bevisst å tisser ned på beina og plasker litt i det før man går å tørker det vekk med et håndkle som nestemann også bruker. Jeg for min del bruker å dusje i dusjen slik at jeg blir ren... Anonymkode: 1744b...700
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #22 Skrevet 3. april 2017 Nei, det er sååå ekkelt! Ungene gjør det i blant, og jeg får helt mark. Det lukter jo lenge etterpå, selv om man dusjer videre etterpå. Anonymkode: fd68f...3c3
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #23 Skrevet 3. april 2017 Ja, selvfølgelig gjør jeg det i min egen dusj hvis jeg må! Mer miljøvennlig enn å først gå på do er det også. Anonymkode: 67960...984
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #24 Skrevet 3. april 2017 Gjorde det etter fødsler, pga rifter og sting. Å tisse uten skylling var uutholdelig vondt. Vanligvis tisser jeg ikke i dusjen. Ikke mann og barna heller. De tripper ut av dusjen og tisser på do, heldigvis. 👍🏻 Anonymkode: 9e98e...243
Anonym bruker Skrevet 3. april 2017 #25 Skrevet 3. april 2017 Hørte på radioen at 75 % nordmenn tisser i dusjen. Følte meg unormal og startet å tisse i dusjen Anonymkode: 8676f...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå