Gå til innhold

Er så sliten !! Må bare klage litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja her kommer det en klage tråd delux må bare få det ut! Jeg har skrevet flere ganger om den ekstremt manipulerende x mannen min. Med fare for enorm gjenkjennelse her...

vel jeg er gravid med den nye mannen min jeg har hatt en graviditet jeg ikke unner noen! Virkelig hadde jeg visst det var så ille hadde jeg rett og slett aldri blitt gravid. Men nå har jeg etter mye om og men greid å komme til uke 37. Vi har 50% annenhver uke. Litt bakgrunn: Jeg har ofret meg hele veien barnas skyld, x en har manipulert og lyvd både i retten og sånn ellers. Så resultatet for meg er kjøring 45 min til skolen. Han dekker ingen kjøre utgifter og jeg må kjøre barna frem og tilbake hver dag inkludert til han når uken er omme. Min mann og jeg bytter på og normalt går det greit selv om det koster oss både mye tid og penger. 

Men nå er jeg altså omtrent helsefarlig for meg å kjøre. Jeg blir uvel og dårlig er konstant svimmel etter en kort kjøretur allikevel nekter han å hjelpe til. Jeg prøvde å si til han face to face at nå må jeg slutte å kjøre snart da dette begynner å bli alvorlig trafikkfarlig. Min datter har da fortalt at bak ryggen min har han sagt hele graviditeten at jeg bare later som om jeg er dårlig og at dette bare er tull osv. Dette gjør så vondt at jeg rett og slett ikke aner hvordan jeg skall takle det. I tillegg lyver han hele tiden, tar ingenting på alvor det jeg sier og sårer meg med vilje. 

Vet ikke hvor jeg vill med den tråden men jeg blir rett og slett så lei meg over det hele, vet det er mye hormoner som også spiller inn her men jeg sliter meg fullstendig ut mens han gjør narr av meg både foran og bak ryggen min. Nytter ikke å ta det opp noe sted da han bare manipulerer og lyver og alle tror på han😓

Anonymkode: a45ff...a43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...