Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lønningsdag den 12. Her?

Det er jo på onsdag før påske. Butikkene  stenger tidlig, helligdagstillegg etter 12 osv.

Noen sjans for at lønna kommer tirsdag 11. ?

Jobber i kommunen.

Anonymkode: 4be72...db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lønningsdag 12. Regner med at lønna kommer inn den dagen. Har ikke noe behov for ekstra-ekstra handling den dagen bare fordi det er to røde dager på kalenderen. Mat for uka handles uansett i løpet av palmehelga. Uansett lite ekstra som trengs, unntatt litt godterier til ungene. De får påskegodteriet palmesøndag slik at det fordeles utover hele uka, unødvendig å gi dem sukkersjokk påskelørdag og 1. påskedag. 

Anonymkode: 49de1...3af

Skrevet

pengene kommer den 12, så er butikkene oppe til 16, så bør jo klare og handle da

Skrevet

De kommer vell enten kvelden den 11. eller morningen den 12. Så du rekker og handle før kl 16.00.

Skrevet

Jobber også i kommunen. Vi får lønna den 10. eller den 11. Det er pga. ferieavvikling på lønn og fordi det er påske.

Anonymkode: c263e...a9a

Skrevet

Jobber i kommunen og lønn kommer alltid kvelden før 12. Senest. 

Anonymkode: a5be8...2e2

Skrevet

Får lønn den 12. Tviler på at den kommer før.

Anonymkode: 748c6...b97

Skrevet

Jeg utbetaler lønn til kommunen. Vi utbetaler den 10. 

Anonymkode: cd152...3c1

Skrevet

Jeg jobber i kommunen og på nettet på jobb på fredag stod det at vi fikk lønn 6 april.. synes nå det var tidlig da vanlig lønnsdag er 12. 

Anonymkode: 1fba8...29a

Skrevet

Vi har lønningsdag 15. Damen pleier å kjøre lønn siste arbeidsdag før helg/helligdag, så onsdag morgen tenker jeg at lønn er på konto. Er så heldige at vi aldri venter på lønn så det skal nok gå bra 😊

Anonymkode: 37eb6...620

Skrevet

Jobber i stor kommune og lønn er vanligvis inne tidlig/ natt den 12. Håper den er inne senest tirsdag 11/4 da jeg har tenkt meg til Sverige for å handle og da går det fort et par- tre tusen. 

Anonymkode: 07197...4b9

Skrevet

Bufferkonto

Anonymkode: 8ed73...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...