Gå til innhold

Kva slags yrke er godkjent for og bære

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niqab ?

Jeg har eit yrke som dei ikkje kan og det finnes fleire. Da har dei ikkje samme rettigheter som jeg og du. Kva er integrere seg i samfunnet da ? 

Anonymkode: b66ab...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må velge en skriveform, det er slitsom og lese blanding av bokmål, nynorsk og dialekt.

Skrevet
Tråden er ryddet for avpsoringer. Minner også om våre øvrige regler.

Sitat

Sett inn sitat med denne teksten:nnlegg som postet på Barn i magen/Din baby skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig, Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk, om det er skrevet på en måte moderator ikke forstår.

Videre innlegg med dialekt vil bli slettet.
PRobert. mod
Skrevet

Norsk kultur er helt anderledes enn muslimsk og i norsk kultur er dette med ansikt ganske viktig.

Det eneste jeg kan tenke meg er telefonselger...

Anonymkode: fbb3f...922

Skrevet

På min arbeidsplass skal vi utvise både religiøs og politisk nøytralitet. Jobber i barneverntjenesten. 

I tillegg ønsker leder at vi kler oss 'sømmelig' og er forsiktig med sminke. 

Anonymkode: 67519...f7f

Skrevet
8 minutter siden, PRobert skrev:
Tråden er ryddet for avpsoringer. Minner også om våre øvrige regler.

Videre innlegg med dialekt vil bli slettet.
PRobert. mod

Du får slette hovedinnlegget også, da. Det er skrevet på et språk jeg ikke forstår. Riktignok er jeg ikke moderator, men jeg kan ikke skjønne at det er annerledes for oss enn for dere; vi må også kunne lese det for at dette skal bli en reell debatt og ikke bare akka bakka bonka rakka.

Anonymkode: 2fa27...f14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...