Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Noen her som har/har hatt det? Det er så vondt, at jeg vet ikke mine arme råd 😫 Gutten er 1 mnd nå. Vil det gå over ila ammeperioden? Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget. Vil bare ikke føle meg så alene! Anonymkode: 7ee5e...204
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Skjønner ikke hva sammenhengen mellom raynauds fenomen og amming er? Trodde ikke likfingrer ble forårsaket av amming... Anonymkode: bd414...fd5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke hva sammenhengen mellom raynauds fenomen og amming er? Trodde ikke likfingrer ble forårsaket av amming... Anonymkode: bd414...fd5 Man kan ha Raynauds fenomen i brystene/brystknoppene. Og det har jeg. Det er satans vondt! Anonymkode: 7ee5e...204
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Ta kontakt med ammehjelp, det finnes medisiner som går an å prøve vet at ammepoliklinikken ved st olavs har erfaring med det. Anonymkode: d23b1...7c5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man kan ha Raynauds fenomen i brystene/brystknoppene. Og det har jeg. Det er satans vondt! Anonymkode: 7ee5e...204 Såpass? Da lærte jeg noe nytt i dag. Det skjønner jeg må være sinnsykt ille, men kan dessverre ikke si annet en at jeg håper det går seg til... Anonymkode: bd414...fd5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Prøv å holde brystet varmt,(ullklær/bh,/ammeinnlegg), amme i varmt rom, varme opp brystet med varm klut eller lommearmer før amming. Anonymkode: 93db1...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå