Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Ok, jeg er 42 år. Vet at kvinnene i Norge i gjennomsnitt kommer i overgangsalderen ved 52 år (10 år eldre enn det jeg er), og kvinner i min familie har alltid kommet sent i overgangsalderen. Men når det er sagt så begynner jeg å lure. Jeg har brått fått "masse" råmelk i den ene puppen, kan det være et tegn på at den nærmer seg? Vet det også kan være et graviditetstegn, men jeg ble sterilisert i forbindelse med keisersnitt på siste, så det er lite sannsynlig. Anonymkode: 4645c...aa5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Du kan vel ha en hormonendring uten at det nødvendigvis er overgangsalderen? Jeg har i alle fall væske i brystene rett som det er. Ikke sterilisert riktignok, men er heller ikke gravid. Anonymkode: d9937...862
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Ville fått en legesjekk. Du kan være gravid, men det kan også være underliggende sykdom. Anonymkode: c58aa...a12
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Væske fra brustene skal sjekkes av lege! Det kan i verste fall være kreft. (Selv om hormonforandringer høres mer sannsynlig ut) Anonymkode: 9d619...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå