Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Man har hatt rier å vært i åpningsfasen i over 20 timer men det endte i keisersnitt? Også er man gravid igjen å skal føde. (Er jeg på en måte førstegangs fødene da?) 😉 Anonymkode: d6029...b4b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Jeg hadde det likt som deg, men hadde halvannen time med pressrier i tillegg. Da jeg skulle føde nr 2 var jeg litt usikker selv, og fikk litt varierende svar fra jordmødre. Så det varierer nok litt hvordan en tidligere langtkommen fødsel påvirker. Etter fødsel nr 2 fikk jeg høre at jeg definitivt ikke hadde vært førstegangsfødende. Det gikk supereffektivt (og temmelig smertefritt i den grad en fødsel kan være det..). Anonymkode: b6107...2ba
Mamma_til_2 Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 Jeg vill jo si både og, det er første gang det skal komme en baby helt ut uten keisersnitt men kroppen din har jobbet med rier før så den "kan" det du har og vært gjennom rier før sp du kan det du og men siste fase er nytt for deg og din kropp.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Takk for svar dere 😉 får bare vente å se 😊 Anonymkode: d6029...b4b
Gjest Darwinia:-) Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Jeg fikk høre at jeg var førstegangsfødende ved fødsel nr. 2 fordi hodet til babyen aldri kom skikkelig ned i bekkenet.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Takk for svar 😉 skal spørre jordmoren Anonymkode: d6029...b4b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #7 Skrevet 2. april 2017 Nei, kroppen din vil dra nytte av å ha vært gjennom rier før. Det fikk ihvertfall jeg høre. Anonymkode: 1e53b...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå