Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det bare drittklær. Er jo helt avleggs. Klær mister så raskt farge og sjarm! Tror jeg må ha minst 3 nye dongeribukser. Noen som vet om kule dongeribukser? Jeg liker helst sleng 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp kvalitet og din egen stil, så unngår du sånt.

Anonymkode: c73c0...731

Skrevet

Jeg liker også dongeribukser som er litt vide nederst, og sitter pent over skoene. Fikk svigermor til å fikse ei bukse som satt pent på meg, men var stram nederst. Hun sprettet opp og sydde inn en opp ned V av et annet stoff for å få den litt vid. Ble utrolig stilig.

Hvilket vaskemiddel bruker du hvis klærne mister farge? Jeg har alltid brukt omo color til farget tøy, og er ikke plaget med utvaskede klær.

Skrevet

Hørtes veldig stilig ut. Skal kjøpe meg en symaskin. Elsker å sy :). Jeg bruker alt fra en ny svart OMO som er til mørke klær, til Omo colour, eller Ariel colour. Ingenting funker. Og jeg kjøper dyre klær, Acne, og sånn 2000,- kroners bukser. Noen blir stygge etter en vask. Har nå begynt å vaske alt i milo. Muligens til noe hjelp men jeg ser at jeg nå har 5 bukser jeg kjøpte i høst som bare kan gis til Fretex. Synes ikke engang de er fine nok til å gis bort til Fretex :nigo:

Av og til når jeg kjøper på billig kjedene så synes jeg de varer lengre. Irriterende. 

Skrevet

Ikke vask jeansene dine før du MÅ! Småflekker prøver du først å vaske med en klut. Når de lukter eller er synlig skitne, da kan du vaske de i maskin 😊

Anonymkode: 00bcf...904

Skrevet

Som hun over sier: IKKE vaks jeans før du MÅ, og bruk for all del aldri tøymykner på de! ;)

Anonymkode: 7bc39...dbe

Skrevet

Lexy på Carlings. 399,- 

Anonymkode: 8c90f...f46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...