Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Ser antydning til der streken skal være, men for meg så ser den grå ut. Altså skyggestrek bare.. Anonymkode: 3a289...dfc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 Ja. Hvor mange dpo er du? Anonymkode: e03ec...563
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Hvor mange dpo er du? Anonymkode: e03ec...563 Jeg er 11 dpo😊 Anonymkode: 83946...7d9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 Takker for alle svar,skal ta en ny på mandagen😊 HI Anonymkode: 83946...7d9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 Nei. Hjelpe meg Anonymkode: 7bd19...89a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #13 Skrevet 1. april 2017 Jeg er også 11 Dpo og har akkurat samme test nesten😉 Anonymkode: e03ec...563
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. april 2017 #14 Skrevet 1. april 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er også 11 Dpo og har akkurat samme test nesten😉 Anonymkode: e03ec...563 Denne ser jeg strek på, ikke HI sin, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #15 Skrevet 1. april 2017 Nja.... Ser en fryktelig svak antydning til strek der streken skal være... Anonymkode: 01b28...5cc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #16 Skrevet 1. april 2017 Ser en strek,ja. Jeg jadde en sånn da jeg tok test noen dager før jeg var på overtid...noen dager etter var det ingen tvil om at det var en strek der 😊 Skal sies at jeg alltid har fått strek tidlig... Anonymkode: 53220...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå