Gå til innhold

noen som ser to streker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

tmp_14350-20170401_081802387751497.jpg

Anonymkode: 83946...7d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 5654a...8a5

Skrevet

Nei

Anonymkode: 9f7f0...65b

Skrevet

Ser antydning til der streken skal være, men for meg så ser den grå ut. Altså skyggestrek bare..

Anonymkode: 3a289...dfc

Skrevet

Ja

Anonymkode: 2faca...264

Skrevet

Niks. 

Anonymkode: 1d5b5...1dd

Skrevet

Ja. Hvor mange dpo er du?

Anonymkode: e03ec...563

Skrevet

Nope

Anonymkode: 8a693...247

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Hvor mange dpo er du?

Anonymkode: e03ec...563

Jeg er 11 dpo😊

Anonymkode: 83946...7d9

Skrevet

Takker for alle svar,skal ta en ny på mandagen😊 HI

Anonymkode: 83946...7d9

Skrevet

Nei. Hjelpe meg 

Anonymkode: 7bd19...89a

Skrevet

Jeg er også 11 Dpo og har akkurat samme test nesten😉

IMG_5117.JPG

Anonymkode: e03ec...563

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er også 11 Dpo og har akkurat samme test nesten😉

IMG_5117.JPG

Anonymkode: e03ec...563

Denne ser jeg strek på, ikke HI sin, dessverre. 

Skrevet

Nja.... Ser en fryktelig svak antydning til strek der streken skal være...

Anonymkode: 01b28...5cc

Skrevet

Ser en strek,ja. Jeg jadde en sånn da jeg tok test noen dager før jeg var på overtid...noen dager etter var det ingen tvil om at det var en strek der 😊 Skal sies at jeg alltid har fått strek tidlig...

Anonymkode: 53220...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...