Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Har vært på date flere ganger med verdens fineste fyr, digger han veldig og vi er enige om at dette er noe mer enn bare dating, så nå er jo han en ganske populær fyr med mange venner og jeg vet han er mye opptatt, men når vi snakker sammen sier han mye fint og jeg har ikke noe dårlig magefølese på denne fyren. Problemet er bare at han er så lite aktiv på fb og sende meldinger, for det skjer noe hos han hele tiden liksom. Så jeg vil jo ikke mase men er det vanlig når man akkurat blitt sammen at man bare sender noen meldinger dagen? Er mye sammen med han da, men han er ikke direkte flink å skrive så mye, mulig jeg henger meg litt opp i dette? Anonymkode: 98198...16a
Ásfríðr Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Jeg tror ikke det finnes noe rett og galt svar på dette. Ei veninne av meg sender sms til sin mann fra han nesten går ut av døren til han kommer hjem igjen. Slik var de når de datet også. Jeg og min mann sendte kanskje et par sms i løpet av uka når vi datet, når vi avtalte når vi skulle treffes neste gang, og mld om vi ikke var hjemme (feks på fest, ferie osv) for å si at vi hadde det bra. Både jeg og veninnen min er i stabile forhold nå. Så jeg tenker at det handler mest om hva man selv og partneren er komfortable med. Hadde min mann sendt masse sms iløpet av dagen, hadde jeg mest sannsynligvis dumpet han og omvendt. Hos veninnen min er det motsatt.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Ja jeg vil ikke være den som sendere sms mye, han kontakter når han e ledig og da sier han mye fint, og når vi planlegger når vi skal møtes osv. Så er vi jo litt forskjellige da, jeg er vant til å sende mye meldinger med venner osv. Men får vel bare finne balansen her Anonymkode: 98198...16a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Ta tiden til hjelp Ikke mas og press han ihvertfall Anonymkode: e3af6...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå