Gå til innhold

Dette gjorde JEG med mobberne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal inne utdype så mye. Men mobbernes far jobbet svart. Seriøs mva og skattesvindel i stor skala. 

Hyret noen til å overvåke. Skaffet bildebevis og annet. Sendte ALT til skatt øst. 

Far havnet i fengsel, fint hus og biler måtte selges og mor tok med mobberen og måtte flytte på hybel. 

Anonymkode: 56fc2...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal inne utdype så mye. Men mobbernes far jobbet svart. Seriøs mva og skattesvindel i stor skala. 

Hyret noen til å overvåke. Skaffet bildebevis og annet. Sendte ALT til skatt øst. 

Far havnet i fengsel, fint hus og biler måtte selges og mor tok med mobberen og måtte flytte på hybel. 

Sladrehank skal selv få bank.

Anonymkode: 7c83a...3b4

Skrevet

Og mobberen sluttet å mobbe der på hybelen? Eller ble atferden hans enda mer utfordrende? 

Skrevet

APRILSNARR ja!

Anonymkode: c3585...faa

Skrevet

Aner ikke om han slutta å mobbe. Han var borte fra vår skole i det minste. 

Ingen medfølelse her. Faren var en kjeltring og fortjente straff. 

Skrevet

Det der har vært skrevet her inne før ... så enten er det den samme som skriver igjen, eller så er det en som har kopiert en gammel tråd ;)

Anonymkode: 3e554...e60

Skrevet

Syntes det hørtes lurt ut eg. Tommel opp. :)

Skrevet

Ja barnet får det nok mye bedre av å miste faren sin,han blir nok mye snillere på skolen nå..

Skrevet
Akkurat nå, Kathrine. skrev:

Syntes det hørtes lurt ut eg. Tommel opp. :)

Ja kjempe lurt at barnet mister faren sin,nå blir nok barnet snill som ett lam etterpå..

Skrevet

Da eg var ungdom og oppdaga at lillebroren min blei mobba tok eg med meg min bad-boy kjæreste, ringte på hos mobberen og ba han slutte å plage broren min ellers blei han banka opp. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja kjempe lurt at barnet mister faren sin,nå blir nok barnet snill som ett lam etterpå..

Eg beskytter mine.

Gutten var Ikkje snill før heller, HI blei kvitt problemet og en kriminell blei tatt.  Vinn vinn.

Skrevet

Jeg har også lest dette, eller nesten identisk, her inne før. I hvert fall ei som snakket om at hun skulle gjøre det.

Hvis dette er sant så har Hi gjort samfunnet en tjeneste. Mannen har snytt samfunnet for så mye at han burde bli meldt.

At det er barn og kone som må lide for dette, det er ikke bra - selv om det er bra for His barn at mobberen har flyttet og byttet skole. Hi kunne jo mest trolig ikke være sikker på at kona og barna ikke ble boende, hun kunne jo risikert at kona stod som eier på huset og at hun hadde mulighet til å sitte med det selv.

At barna nå må leve med en far som sitter i fengsel er ikke His feil, det er det kun far selv som er skyld i.

Hi - jeg ville holdt kjeft til ALLE om at det var du som meldte mannen og hvordan du skaffet beviser, for det er nok at én sier det videre så kan du risikere at mannen prøver å hevne seg når han kommer ut av fengsel igjen.

Anonymkode: 33b56...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...