Gå til innhold

Teit spm men... er dette normalt? (sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg hadde sex med eksen ble jeg alltid veldig "våt" etter det gikk for han, og kunne merke at han hadde kommet inni meg, men med den nye kjæresten min merker jeg ikke noe etterpå selv om det har gått for han? kan det være fordi han er "større" og det kommer ikke ut like fort eller? 

Anonymkode: 33ccc...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel individuelt hvor mye mannen spruter ut ved orgasme også, men merker du ingenting i det hele tatt, ingen sperm som renner ut igjen etterpå?

Jeg har ikke hatt allverdens mange kjærester, men selv om det har vært ganske stor forskjell i størrelse har ikke kroppen min sugd i seg satsen deres noen gang altså, det kommer ut igjen....

Anonymkode: f7d16...947

Skrevet

Merker kanskje litt på lukten, jeg vet ikke :S veldig merkelig.. tror ikke han faker vel?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Merker kanskje litt på lukten, jeg vet ikke :S veldig merkelig.. tror ikke han faker vel?

Det er menn som sliter med å få avløsning akkurat som det finnes jenter som sliter med å få orgasme, så helt utenkelig er det jo ikke.. Har du prøvd å runke eller suge han til orgasme da, bare for å sjekke hvor mye som kommer ut ;)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er menn som sliter med å få avløsning akkurat som det finnes jenter som sliter med å få orgasme, så helt utenkelig er det jo ikke.. Har du prøvd å runke eller suge han til orgasme da, bare for å sjekke hvor mye som kommer ut ;)

eller kanskje utløsning :D

Skrevet

Men han får orgasme, det tviler jeg ikke på... nei har ikke prøvd men kanskje skal..

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel individuelt hvor mye mannen spruter ut ved orgasme også, men merker du ingenting i det hele tatt, ingen sperm som renner ut igjen etterpå?

Jeg har ikke hatt allverdens mange kjærester, men selv om det har vært ganske stor forskjell i størrelse har ikke kroppen min sugd i seg satsen deres noen gang altså, det kommer ut igjen....

Ikke alle det kommer like mye ut av - både kvinner og menn. Som andre har påpekt så varierer mengden i utløsningen fra mann til mann. Hos meg kommer det bare sjelden noe ut igjen etter sex, så min kropp absorberer tydeligvis det meste av det.

Anonymkode: 55866...4b1

Skrevet

Det er mulig for menn å ha orgasme uten utløsning. 

Anonymkode: 3789b...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...