Gå til innhold

Har du funnet aprilsnarr i avisene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Elektroniske ski burde jo være en spøk, men den kom i går...

Anonymkode: 390ac...f8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun inne på facebook: Nordea, ColorLine, Apollo Sverige blandt annet :)

Skrevet

Var det ikke slik at de store avisene skulle droppe det i år pga "fake news"-fokuset?

Anonymkode: 5b544...77c

Skrevet

Ja, at senterpartiet skulle ha flere velgere enn FrP! :legrine:

Anonymkode: 9d80e...dc5

Skrevet

DNT sin på facebook var helt nydelig :-)

Skrevet

Halv bot for fartsovertredelser med elbil.

Anonymkode: fdb8d...22d

Skrevet

Bowlinga i arendal annonserer med nudistbowling i kveld😂😂

Skrevet

Fvn i Kristiansand skriver at Aust- og Vest-Agder bunadene skal slås sammen til en blanding pga fylkessammenslåingen. De har laget to alternativer man kan stemme mellom. 

Anonymkode: 88b94...833

Skrevet

instagram hehe, sto at man måtte kjøpe kun 2 pepsi max pr kunde :P

Skrevet

Her hvor jeg bor skal vist det lokale biblioteket begynne å leie ut sex leketøy 😂😂

Skrevet

Sykepleie.no 

Hvor de sier at det skal bli en fysisk test for å komme inn på sykepleiestudiet. Hvert 5 år skal det tas en test for å sjekke om man er i god nok form til å utøve yrket.:legrine:

Anonymkode: 63313...1ca

Skrevet

Likte godt Tine sin aprilspøk som kom opp på Facebook. Dei lanserar visstnok snart "TineDrone", der ein skal kunne bestille ein liter mjølk m.m levert på døra via drone. :nigo:

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, at senterpartiet skulle ha flere velgere enn FrP! :legrine:

Anonymkode: 9d80e...dc5

Det er gudskjelov fakta. 😀

 

Ellers er flere lokale avslørt.

Anonymkode: 22320...6ca

Skrevet
3 timer siden, skinnfilla skrev:

Bowlinga i arendal annonserer med nudistbowling i kveld😂😂

Nå fikk jeg syn i hodet jeg desperat strever å bli kvitt! 

Anonymkode: 2b6ae...0d6

Skrevet
5 timer siden, skinnfilla skrev:

Bowlinga i arendal annonserer med nudistbowling i kveld😂😂

Og nå har fylkeslegen måttet stoppe arrangementet av smittevernhensyn ;)

Anonymkode: 0a226...637

Skrevet

Mannen leste noe om Litago sin nyhet med geitmelk, Litageit.

Anonymkode: bd921...07f

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og nå har fylkeslegen måttet stoppe arrangementet av smittevernhensyn ;)

Anonymkode: 0a226...637

Ja,så det nå😅

 

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen leste noe om Litago sin nyhet med geitmelk, Litageit.

Anonymkode: bd921...07f

Og de nye smoothieposene med hele måltider😂

Skive med kaviar og et glass melk Feks 

Skrevet

I følge horse&hound skal Allegro nå bli feltrittshest 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...