Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 En jeg jobber med har operert seg større. Tynn lita flis. Nå har hun gått fra A til DD og ser ut som en vits. Og så klager hun på at "dissa mannfolka bare gloooor på puppene mine", men det er jo akkurat det hun vil, det er trange topper og så stor utringing hun kan komme unna med i jobbsammenheng, enda verre på fritida (fb). Når man er så liten som 65/70 synes jeg personlig alt over B er for mye og ser ubalansert og rart ut, om man kan velge. Har man fått dem så må man gjerne leve med dem, men å operere dem sånn? Og uansett hvor mye større du ønsker deg så ikke lat som at du ikke ønsker å bli sett på - du skaffer deg ikke digre jur for din egen del, den er det faktisk ingen med vettet i behold som tror på. Anonymkode: edb51...429
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 "Og uansett hvor mye større du øsnker deg, så ikke lat som om at du ikke ønsker å bli sett på". For dette vet du alt om? Jeg har noen kilo ekstra på kroppen. Ikke feit eller overvektig, men heller ikke tynn heller. Puppene derimot står i stil til en ni år gammel jente. Helt flat, ikke antydning til pupper annet enn brystvortene som ser ut som at jeg akkurat har kommet i puberteten. I tillegg har den ene blitt større enn den andre etter et forsøk på amming (som ikke fungerte, muligens ikke plass til melk?) Jeg skal ta silikon. Ikke for å bli glodd på, men for å få en kropp jeg føler meg vel med. Føle at jeg kan gå på stranda UTEN å bli glodd på og kunne se meg i speilet uten å hate det jeg ser. Det handler ikke alltid om et ønske om oppmerksomhet skjønner du. Anonymkode: 26022...6b9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Det kommer litt an på fasongen på resten av kroppen, men min idealpupp er en rund og glad B med brystvorten pekende framover og ikke nedover 😉 Store pupper har jeg aldri syntes vært fint, ikke kan det være særlig praktisk heller. Veldig unett. Anonymkode: 5444d...481
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Fra A til DD handler det ofte om oppmerksomhet jo! Skal du gå for dobbel D? I tilleg dama er bitteliten. Jeg er selv 65 C og ville da aldri operert dem til dobbel D! Annet enn for å bli puppemodell 😉 Anonymkode: 91927...f28
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Og uansett hvor mye større du øsnker deg, så ikke lat som om at du ikke ønsker å bli sett på". For dette vet du alt om? Jeg har noen kilo ekstra på kroppen. Ikke feit eller overvektig, men heller ikke tynn heller. Puppene derimot står i stil til en ni år gammel jente. Helt flat, ikke antydning til pupper annet enn brystvortene som ser ut som at jeg akkurat har kommet i puberteten. I tillegg har den ene blitt større enn den andre etter et forsøk på amming (som ikke fungerte, muligens ikke plass til melk?) Jeg skal ta silikon. Ikke for å bli glodd på, men for å få en kropp jeg føler meg vel med. Føle at jeg kan gå på stranda UTEN å bli glodd på og kunne se meg i speilet uten å hate det jeg ser. Det handler ikke alltid om et ønske om oppmerksomhet skjønner du. Anonymkode: 26022...6b9 Men du er vel ikke så dum at du ikke tror at mange jenter vil ha oppmerksomhet kring sine store (nye) bryster?! Typisk denne jenten som HI beskriver. Tynn, liten med kjempepupper i trange topper. Det blir liksom en annen greie det du beskiver som er din situasjon. Anonymkode: 0c2a5...654
Mamma_til_2 Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 En venninne av meg hadde ingenting fra naturens side, hun var en minimal 65 A. Hun fikk silikon og ble en 65 dd hun er ca 167cm og tynn men det ser bra ut på henne.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 65DD ser bra ut på henne? Hva legger du evt i tynn da? Normalt slank? For ok med litt høyde , former ellers kan man slippe unna med det men ikke tiny berter. Hun fra Paradise , hun blonde som heter Iselin med smurfesang hun slipper ikke unna med de puppene . Hun er for liten , men jeg jobbet med ei på ca 175 cm , slank men bredde på hofter og ikke smal ramme men helt uten pupper, hun var generelt stor nok til å få litt str på kjøpepuppene men som liten og tynn ville det ikke passet. Anonymkode: 91927...f28
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 Jeg er 163 og overvektig 68kg. Jeg bruker mellom D og F og synes det er for mye. Jeg skulle ønske jeg var en C. B tror jeg ville sett litt lite ut til resten av kroppen min, som er litt stor. Anonymkode: 9c961...f93
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 Det er vel ingen fasit på perfekt cup size, med mindre du er en 14 år gammel gutt. Selv er jeg 170 cm, 62 kg og har naturlig 75 F, som høres sinnssykt ut, men faktisk ikke ser spesielt stort ut på meg. Jeg trodde forresten jeg brukte D-cup, helt til jeg fikk bysten målt i undertøysforretning. Anonymkode: 2a6b1...52b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 Hehe, en cup size vil jo forandre seg etter størrelsen rundt bh-en! En 65DD er IKKE det samme som en 85DD. Jeg bruker selv 70D-DD, jeg kan også bruke 65, men da må jeg ha E i koppstørrelse. Puppene mine blir ikke større fra den ene bh-en til den andre, men går man én strl ned rundt går man én størrelse opp i cup. Og jeg har ikke veldig store pupper, altså! Min venninne bruker 85E, hennes er gigantiske, jeg får hele hodet mitt inn i den ene koppen Anonymkode: ca34a...bd0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 Spiller vel ingen rolle. Når jeg er slank (60-70) bruker jeg C.For stort??? Anonymkode: 9f4ca...5ed
Iiiiik Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 Den perfekte størrelsen er relativ. Å operere puppene veldig mye større enn de var fra naturens side, og deretter klage over at "alle" glor på dem, det skjønner jeg meg ikke på. Det er jo selvfølgelig sånn at man ikke alltid skjønner hva man legger opp til, men det er faktisk mulig å forutse at stooore pupper snevert innpakket utløser oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #13 Skrevet 1. april 2017 Enig med Iiiiik. Hun må jo forstå at hun får oppmerksomhet når hun opererer dem såpass store og deretter velger å gå så utringet som mulig. Hvis oppmerksomheten virkelig plaget henne så ville hun jo ikke gått i mest mulig utringede topper, da ville hun kledd seg ett hakk mer diskret, tenker jeg. Jeg bruker 70 E, ev. 65 F. Har til og med hatt en på 65 G pga. formen på den bh'en. Ingen tror jeg bruker så store størrelser på cup'en, for de ser ikke så store ut. Men når omkretsen rundt ryggen blir såpass liten så blir også cup'en stor i størrelse, selv om brystene i seg selv ikke er voldsomt store. Selv kunne jeg tenkt meg litt mindre, bare fordi det ville vært lettere og fordi det er mindre komplisert med aktivitet - og billigere fordi man kan kjøpe billigere bh'er. Mine bh'er koster som regel 600 -1000 kroner, og det synes jeg er altfor mye. Men jeg har ikke noe valg om jeg skal ha bh'er som passer og som gjør at jeg får nok støtte til at jeg ikke får for stor belastning på skuldre/nakke. Jeg forstår ikke de som opererer seg så store, for det er definitivt en god del negativt ved det. Men til hovedspørsmålet - den perfekte cup-størrelsen finnes ikke, det vil være individuelt alt etter hva den enkelte prioriterer og har av smak. Anonymkode: 765a2...80b
Mamma til 2 søte Skrevet 1. april 2017 #14 Skrevet 1. april 2017 Altså, jeg er en c og har dritsmåe pupper. Cupsize har lite å si på størrelsen. Før trodde jeg at b var b og d var d, men det er jo helt feil.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #15 Skrevet 1. april 2017 For meg, så er mine pupper perfekte fra naturens side, er normalt slank, og bruker 75-80 B. Etter amming, så er de blitt litt slappere, så jeg synes push up fungerer bra. Hadde litt større pupper når jeg ammet, og var for øvrig fornøyd med det også, men jeg klager ikke. Har aldri vært i undertøysforretning og blitt målt, og fått riktig størrelse, så kanskje jeg skulle hatt c, men jeg synes nå mine bher passer greit i den størrelsen jeg bruker. Anonymkode: 373c3...d8e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #16 Skrevet 1. april 2017 9 minutter siden, Mamma til 2 søte skrev: Altså, jeg er en c og har dritsmåe pupper. Cupsize har lite å si på størrelsen. Før trodde jeg at b var b og d var d, men det er jo helt feil. Jeg svarte rett over her. Bruker som regel 70 E eller 65 F. Hvis jeg derimot var 85 cm rundt ryggen så hadde cup-størrelsen min vært en B, da hadde jeg brukt en 85 B. Anonymkode: 765a2...80b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #17 Skrevet 1. april 2017 Jeg brukte 45000 på å kvitte meg med det meste av mine. Beste jeg har gjort i hele mitt liv. Nå bruker jeg 75 c og får ikke ett frimerke til å sitte fast under der engang. Før kunne jeg henge fast en langkost under der😂😂 Anonymkode: 2a5fd...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå