Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Leste ett innlegg hos pilotfrue. Hun skrev hun hadde sluttet med botox fordi hun forsøker bli gravid. Whaaat, jenta er jo tidlig i tjueårene og har ikke ei rynke. Skjønner selv at jeg er gammel og uopplyst (40 år og masse rynker) kan noen opplyse meg om hvorfor så unge kvinner føler behov for botox? Jeg forstår jo bedre at de tar fillers (eller, forstår ikke det heller egentlig) Hilsen hu bestemor som - ikke forstår seg på ungdommen nå til dags, da JEG var ung brukte vi leppepenn og mørk leppestift for å få større lepper. 😂😂😂😂 Anonymkode: 356f7...edb
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 For å unngå at rynker "setter seg". Startet med botox mye senere enn det selv, var 30. Nå er jeg 37 og bruker fortsatt botox, veldig fornøyd med å slippe å ha masse rynker. Anonymkode: 2f3d8...811
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Leste ett innlegg hos pilotfrue. Hun skrev hun hadde sluttet med botox fordi hun forsøker bli gravid. Whaaat, jenta er jo tidlig i tjueårene og har ikke ei rynke. Skjønner selv at jeg er gammel og uopplyst (40 år og masse rynker) kan noen opplyse meg om hvorfor så unge kvinner føler behov for botox? Jeg forstår jo bedre at de tar fillers (eller, forstår ikke det heller egentlig) Hilsen hu bestemor som - ikke forstår seg på ungdommen nå til dags, da JEG var ung brukte vi leppepenn og mørk leppestift for å få større lepper. 😂😂😂😂 Anonymkode: 356f7...edb Vet du, det der fatter ikke jeg heller! De ender opp med å se myyyyye eldre ut enn de er i utgangspunktet. Bare se på skrekkeksempelet fotballfrue! Nettopp fylt 30 år, og ser ut som hun er minst 40! Jeg kan skjønne at man tar botox når man nærmer seg 40, men å begynne i 20 årene ser jeg ikke vitsen med?!?! De fleste får uansett ikke rynker før i midten av 30 årene. Så da sprøyter de inn gift i huden i 10-15 år før de "må". Anonymkode: fca66...bdc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 starter man tidlig med botox vil musklene være lammet lenge og man trenger botoxen skjeldnere, siden musklene ikke har 'trent mimik' på årevis. dette vil gi mindre 'brette rynker'. spørsmålet er om det også gir slappe muskler, slik at fjeset siger litt... for å sette pris på at det å være ung er vakkert i seg selv, må man ha blitt litt eldre, tror jeg. Anonymkode: 277e3...cab
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Fordi folk som mangler indre kvaliteter gjerne pusser på de ytre. Hadde de hatt noen som helst solide verdier, noen ordentlige interesser, noe de brant for (annet enn sitt eget image) ville det vært like utenkelig for dem som for deg og meg, Hi. Anonymkode: e9ecf...efa
MMP Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi folk som mangler indre kvaliteter gjerne pusser på de ytre. Hadde de hatt noen som helst solide verdier, noen ordentlige interesser, noe de brant for (annet enn sitt eget image) ville det vært like utenkelig for dem som for deg og meg, Hi. Anonymkode: e9ecf...efa Huff da... Da mangler jeg indre kvaliteter da... vi har nok ulik oppfatning av det. Jeg begynte med botox for å redusere hodepine. Først nevrolog som satt det, prøvde 3 ganger, men syntes det var ubehagelig å være så "lammet/stram", så går i stede til privat og setter kun i sinnarynka. Har hatt så veldig markerte linjer fra nesebor ned mot munn, så har satt teosyal der - jeg er kjeeeeempefornøyd De som er så unge gjør det vel for å hindre rynker.....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 De gjør det av akkurat samme grunner som dem som er redde. Noen få bruker det mot et medisinsk problem. Resten fordi de tror andre vil like dem bedre om de gjør det. Anonymkode: 6cb42...cb0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi folk som mangler indre kvaliteter gjerne pusser på de ytre. Hadde de hatt noen som helst solide verdier, noen ordentlige interesser, noe de brant for (annet enn sitt eget image) ville det vært like utenkelig for dem som for deg og meg, Hi. Anonymkode: e9ecf...efa 7 timer siden, MMP skrev: Huff da... Da mangler jeg indre kvaliteter da... vi har nok ulik oppfatning av det. Jeg begynte med botox for å redusere hodepine. Først nevrolog som satt det, prøvde 3 ganger, men syntes det var ubehagelig å være så "lammet/stram", så går i stede til privat og setter kun i sinnarynka. Har hatt så veldig markerte linjer fra nesebor ned mot munn, så har satt teosyal der - jeg er kjeeeeempefornøyd De som er så unge gjør det vel for å hindre rynker..... Jeg mangler visst og indre kvaliteter. Jeg tar det mot migrene, men det er det få som vet. Så da tror vel de fleste at jeg er ganske overfladisk uten solide kvaliteter og ordentlige interesser, siden jeg ikke har tegn til rynker i panna Anonymkode: 5bf61...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå