Evablaum Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 ....eller er det bare jeg som er her lite etter ny layout?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Nei, du har rett i det. Jeg visste det ville bli slik, jeg ville kjempet mot denne omleggingen som Egmont sto for, med nebb og klør, hvis jeg var forumsansvarlig. Dette har ikke tjent noe godt til, ikke gjort det lettere for brukerne. Det gamle systemet var velprøvd, fungerte godt som det gjorde. Der er et gammelt engelsk ordtak, "if it isn't broken, then don't fix it". Anonymkode: 64ea5...fc7
Mamma til 2 søte Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 For meg som kun bruker mobil, ble det mye bedre 😊 Synd at så mange ble borte, men da får de som er her heller prøve å løfte det opp og skape mer liv.
Lessismore Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Jeg syns layouten og brukervennligheten er mye bedre nå. Enklere å navigere seg rundt og. At mange brukere er borte får være deres valg. Det kommer helt sikkert mange nye etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Utrolig kjipt ja. Mye mindre aktivitet Anonymkode: 8eee0...f31
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 Jeg bruker kun mobil og synes ikke noe om den nye layouten. Fikk se mange flere tråder tidligere... Anonymkode: a7d17...583
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 Jeg bruker mobil og sliter med at sidene skal kaste seg opp. Både når jeg bruker wifi og 4g. Så jeg gidder bare ikke bruke denne siden med mindre jeg har goooood tid og kjeder meg. Denne uken har jeg vært her tre ganger. Tidligere var jeg her flere ganger om dagen. Aner ikke hvorfor siden har blitt så treg. Men det er like greit, var her aaaaaalt for mye. 😊 Anonymkode: 4b70a...7b1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg bruker mobil og sliter med at sidene skal kaste seg opp. Både når jeg bruker wifi og 4g. Så jeg gidder bare ikke bruke denne siden med mindre jeg har goooood tid og kjeder meg. Denne uken har jeg vært her tre ganger. Tidligere var jeg her flere ganger om dagen. Aner ikke hvorfor siden har blitt så treg. Men det er like greit, var her aaaaaalt for mye. 😊 Anonymkode: 4b70a...7b1 Herregud. Sidene kaster ikke opp. At sidene skal LASTE seg opp!!!! Anonymkode: 4b70a...7b1
Gjest Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 Hvor mange ganger skal du skrive akkurat det innlegget, Evabraun, og hvor mye tror du det hjelper på den generelle stemninga her?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 1 time siden, Akfak Znarf skrev: Hvor mange ganger skal du skrive akkurat det innlegget, Evabraun, og hvor mye tror du det hjelper på den generelle stemninga her? Det er ikke bare Eva Blaum som mener det, så hvorfor tror du hun har skrevet flere innlegg om dette? Anonymkode: ca5d6...ad3
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 Jeg er her maks 1/10 av hva jeg var her før, trolig mindre. Som en over skrev. Nå er jeg bare innom om jeg kjeder meg ekstremt. Til og med det kjedeligste husarbeid er blitt mer interessant enn dette forumet nå Men, brukernes meninger har aldri vært Egmonts prioritet. De vil tjene penger. At de skyter seg i foten med disse omleggingene, det forstår de ikke. Anonymkode: 4af3e...4b7
It's all about me Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 (endret) Selv ble jeg utestengt da de la om og fikk ikke lenger tilgang til min gamle bruker som jeg har hatt siden 2005. Gadd ikke lage ny i starten, men tenkte nå det sikkert er kjekt å ha. Gidder ikke lese spesielt mye når det ikke er mulig å lese litt av hvert innlegg uten å klikke seg inn lenger. Iallfall ikke på mobil. PC har jeg ikke sjekket enda. Endret 1. april 2017 av +++
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #13 Skrevet 1. april 2017 Tror nok mange av de som hang her og ikke hadde små barn lenger har forsvunnet, de ble her selv om barna vokste til fordi de likte denne siden. Nå kan de like gjerne gå over til kvinneguiden eller andre for det er ikke noe spesielt med denne siden lenger... Anonymkode: dffaf...315
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #14 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror nok mange av de som hang her og ikke hadde små barn lenger har forsvunnet, de ble her selv om barna vokste til fordi de likte denne siden. Nå kan de like gjerne gå over til kvinneguiden eller andre for det er ikke noe spesielt med denne siden lenger... Anonymkode: dffaf...315 Helt feil for min del - grunnen til at jeg ikke har vært på kg er pga. den håpløse layouten som er altfor slitsom å forholde seg til. Har forsøkt der mange ganger, men ga bare opp. Nå er det samme elendige greiene her. Anonymkode: 4af3e...4b7
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #15 Skrevet 1. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt feil for min del - grunnen til at jeg ikke har vært på kg er pga. den håpløse layouten som er altfor slitsom å forholde seg til. Har forsøkt der mange ganger, men ga bare opp. Nå er det samme elendige greiene her. Anonymkode: 4af3e...4b7 Jeg har heller aldri klart å venne meg til kvinneguiden, og liker ikke denne heller. Er her en brøkdel av tida i forhold til jeg var før. Anonymkode: ca5d6...ad3
Engeln Skrevet 2. april 2017 #17 Skrevet 2. april 2017 Jeg liker heller ikke denne. Vært medlem her i ca 10 år. Brukte forumet mye. Bruker det nesten aldri nå lenger etter de endret..
amandine Skrevet 2. april 2017 #18 Skrevet 2. april 2017 Jeg tenker det er som det har vært de siste 10-15 årene, det går litt opp og ned. Det tar seg nok opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #19 Skrevet 2. april 2017 Godværet har nok hatt litt å si, omleggingen av forumet, mange tråder som dukker opp er totalt uinteressante og de blir gjerne også laget på ny med jevne mellomrom. Begrenset hvor mye man gidder å interessere seg i utallige tråder med "angrep" på alle som ikke er kristne, for eks. I tillegg har mange hatt problemer med å logge inn og noen har derfor måtte lage ny profil (som meg). Ikke sikkert alle gidder når det er ekstra jobb å være her, selv om den bare er i starten... Anonymkode: 0f7f6...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå