Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Mannen er på jobb langt unna og jeg venter på at fødselen skal starte Er helt alene hjemme.. hvordan takle dette? Anonymkode: f10a0...62a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Jammen du har vel en plan? Hvem du skal ringe til og hva du gjør? har du en god plan er det ingenting å være redd for. Anonymkode: 50367...cae
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Hvor langt unna er mannen og hvordan er du mtp. termin? Kan jo godt tenkes mannen din kommer hjem før fødselen, og da er det jo ikke noen grunn til å bekymre deg nå. Og om han av en eller annen grunn ikke skulle nå hjem, da må du, som nr. to sier, ha en plan. Hvem kontakter du når du kjenner fødselen begynner? Hvem kan ev. kjøre deg til sykehuset? Om du ikke har noen til å kjøre deg så kan du ringe drosje eller til og med ambulanse om ting skjer raskt. Nå er det helg, om mannen din skal være borte hele helgen så har du kanskje et familiemedlem eller en venninne som kan komme og være hos deg i helgen? Det kan være godt å ha noen å snakke med, tenke på andre ting slik at du ikke hele tiden går og kjenner etter symptomer. Og det kan virke beroligende bare å ha en annen person sovende der. Det ordner seg på ene eller andre måten. Forstår godt at du vil at mannen din skal være hos deg og at du er bekymret. Men om han mot formodning ikke skulle rekke hjem så vil du uansett greie deg. På sykehuset får du god støtte av de ansatte, så fødselen ordner seg alltids. Lykke til Anonymkode: 242ff...905
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Du har vel allerede ventet på det i 9 mnd, hvorfor tror du at du skal føde akkurat i natt!? Anonymkode: 09f15...9ce
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Hvilke symptomer har du? Anonymkode: 7681e...16c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 Jeg var også helt alene. Men hadde avtalt på forhånd at en venninne ble med på fødselen og foreldrene mine passet hunden. Så den natten vannet gikk ringte jeg og de kom for å hjelpe. Jeg er glad for at de kunne det, men om jeg ikke hadde hatt noen, så måtte jeg tatt taxi til sykehuset og fått naboen eller noen andre til å mate hunden. Det hadde løst seg uansett. Ungen hadde kommet ut, uavhengig av hvor jeg var. Hadde jeg ikke kommet meg noe sted, ville jeg ringt ambulanse. Håper du klarer å finne en løsning på det fort, og kan roe deg med det. Lykke til med fødsel! Anonymkode: 24b82...f96
Mamma_til_2 Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 Forstår at det er skremmende men du har vell en plan om fødsel starter og mannen er borte?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 Hei igjen. Hi her Jeg er på overtid og har selvsagt en plan. Men er redd likevel. Virker skremmende. Sover alene og det er da tankene kommer. (På kveldene/ nettene) Anonymkode: f10a0...62a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 Hvis du er på overtid: hvorfor er mannen på jobb langt borte...? Anonymkode: 7681e...16c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei igjen. Hi her Jeg er på overtid og har selvsagt en plan. Men er redd likevel. Virker skremmende. Sover alene og det er da tankene kommer. (På kveldene/ nettene) Anonymkode: f10a0...62a Følg planen så går alt bra Men synes ikke mannen skal reise vekk noe mer.. Anonymkode: 1d77c...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå