Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Er det bare pent å se på men upraktisk i bruk? Har spisebord på kjøkkenet til hverdags. Men har også et spisebord i en del av stua som brukes til besøk og andre anledninger. Vurderer å kjøpe en spisesofa å ha der men tenker at det kanskje ikke er så praktisk? Anonymkode: b2017...253
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Jeg tenker også på å kjøpe det. Kjenner flere som har. Hvorfor er det ikke praktisk? Anonymkode: 9a1ec...e32
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Det er vondt å komme seg ut og inn og det er upraktisk med flekker. Personlig syes jeg de fleste også er lite pene og ofte for myke å sitte i ved bordet. Anonymkode: d8b81...288
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Har du linker til noen fine spisesofaer? jeg vil gjerne ha en som er myk å sitte i da vi har liten stue. Anonymkode: 9a1ec...e32
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Greit å ha ungene sittende i den, men upraktisk for voksne. Alle må sitte like langt fra bordet, slitsomt når den i midten skal på do. Anonymkode: cd1e8...98f
Gemini77/ Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Elsket våres. Eneste negative er at det nesten er håpløst å få barna til å sitte pent ved bordet. Så fort de ikke spiste så lå de omtrent i sofaen.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 Hvilken type var det? Anonymkode: 9a1ec...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå