Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Barnet mitt går på dans på et ganske stort dansestudio. Rett før barnegruppa begynner, er et ballettparti for jenter 13-15 ferdige. I dag sto en av disse jentene og skiftet i fellesrommet der folk setter fra seg skoene og foreldre kan vente mans barna danser. Hun dro av seg så hun sto i bare undertøyet, og så vrikket hun seg ut av trenings-bhen og inn i en vanlig. En av fedrene som var der med sitt barn klarte ikke å holde øynene unna. Han er minst 45. Han snakket med barnet sitt, men øynene gled i ett sett bort på jentungen som skiftet. Jeg begynte å følge ham med blikket, slik at hver gang han så mot henne, så møtte han også mitt blikk. Etter to-tre ganger skjønte han tydeligvis at jeg gjorde det med vilje, og trakk blikket til seg. Vet at mange kommer til å kalle meg prippen, men det driter jeg i. Jeg er så prippen at jeg mener at en 45 år gammel mann som ikke klarer å holde øynene unna puppene til en 13-14-åring mens han sitter og prater med sitt eget barn er patetisk og ekkel. Har forøvrig bedt danseskolen om å forby skifting i fellesrommet. Anonymkode: 31476...c56
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Alle menn er ikke ekle. Og ingen 13-15-åring jeg kjenner kler av seg sammen med andre i et åpent fellesrom heller. Anonymkode: 7460b...d92
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Én mann har oppført seg ekkelt, og du trekker konklusjonen at alle menn er ekle. Jaja... Anonymkode: f28fc...495
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Alle menn er ikke ekle. Og ingen 13-15-åring jeg kjenner kler av seg sammen med andre i et åpent fellesrom heller. Anonymkode: 7460b...d92 Og hva har det med saken å gjøre? Jentungen var et barn under seksuell lavalder. At hun ikke begriper å sette grenser betyr da ikke at en voksen mann blir mindre ekkel av at han ikke klarer å beherske seg, tvert imot. Men som sagt ba jeg danseskolen om å forby skifting i fellesrommet - av hensyn til barn som ikke forstår hvor grisete pappaer med barn kan være. Anonymkode: 31476...c56
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Én mann har oppført seg ekkelt, og du trekker konklusjonen at alle menn er ekle. Jaja... Anonymkode: f28fc...495 "Menn" betyr ikke "alle menn". Det betyr "mer enn en mann". Og ja, det er en del jævlig ekle menn der ute. Anonymkode: 31476...c56
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Menn" betyr ikke "alle menn". Det betyr "mer enn en mann". Og ja, det er en del jævlig ekle menn der ute. Anonymkode: 31476...c56 "Menn er så ekle" er en generalisering om menn, dvs. om menn flest. "Noen menn er så ekle" sier noe helt annet, at ikke de fleste, men bare noen menn er ekle. Anonymkode: f28fc...495
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 Kvinner er så generaliserende! Anonymkode: a3dbf...290
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 Æsj for en ekkel type. Ville holdt barna mine langt unna han. Tør ikke tenke på hva han surfer etter på nettet. Blæ. Anonymkode: d419f...2ae
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #10 Skrevet 31. mars 2017 Stakkars jente! Håper hun aldri opplever at noen noensinne ser på henne med lyst i blikket. Slik hun aldri vil se på noen med lyst i øynene selv heller. Anonymkode: 7c204...086
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #11 Skrevet 31. mars 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: "Menn" betyr ikke "alle menn". Det betyr "mer enn en mann". Og ja, det er en del jævlig ekle menn der ute. Anonymkode: 31476...c56 "Menn" betydde visst "pappaer med barn"... Anonymkode: a84e8...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå