Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Lurer på om de virkelig tror at det ikke går an å se når de forsyner seg med et grundig blikk? Har særlig en kollega, som ikke klarer å dy seg for tiden. Oppegående og trivelig fyr, men pupper virker tydeligvis som dn magnet på øynene hans.. 🙄😳 Anonymkode: 67364...1a8
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Ikke for at jeg vet hvordan, men det har nok noe med evolusjon å gjøre, at menn glaner på pupper. Menn må lære seg å bruk det perifiere synsfeltet sitt. Da kan en få med seg mye uten at noen legger merke til at en stirrer og glaner. Anonymkode: 2d4d9...199
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Jeg hadde også en kollega som oppførte seg sånn. Til slutt gadd jeg ikke mer, og spurte ham om jeg skulle ta av meg genseren slik at han fikk sett ordentlig og vi kunne bli ferdig med det. Han har holdt blikket for seg selv siden. Anonymkode: 929d1...416
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Hva så om de titter på pumpene? Veldig mange kler seg god å fremheve dem og en del bruker jo bh for å løfte dem frem og til og med oppererer dem større. Selvfølgelig vil de fleste at mennene legger merke hil dem. Anonymkode: d4263...166
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva så om de titter på pumpene? Veldig mange kler seg god å fremheve dem og en del bruker jo bh for å løfte dem frem og til og med oppererer dem større. Selvfølgelig vil de fleste at mennene legger merke hil dem. Anonymkode: d4263...166 Men det er forskjell på å legge merke til og å glane på. Anonymkode: 2d4d9...199
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva så om de titter på pumpene? Veldig mange kler seg god å fremheve dem og en del bruker jo bh for å løfte dem frem og til og med oppererer dem større. Selvfølgelig vil de fleste at mennene legger merke hil dem. Anonymkode: d4263...166 Jeg bruker ikke bh fordi jeg liker å bli beglodd altså! Er du burkatilhenger? Mener du at kvinner som kler seg "utfordrende" må tåle frekke mannfolk og bare har seg selv å takke hvis de får uønsket oppmerksomhet? Hvor går grensen din? Er det ok med seksuell trakassering av kvinner i miniskjørt? De legger jo tross alt opp til det selv... Anonymkode: dc245...f88
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er forskjell på å legge merke til og å glane på. Anonymkode: 2d4d9...199 Ja, i det ene tilfellet later de som om de ikke ser det. Hva så om de viser det? Anonymkode: d4263...166
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker ikke bh fordi jeg liker å bli beglodd altså! Er du burkatilhenger? Mener du at kvinner som kler seg "utfordrende" må tåle frekke mannfolk og bare har seg selv å takke hvis de får uønsket oppmerksomhet? Hvor går grensen din? Er det ok med seksuell trakassering av kvinner i miniskjørt? De legger jo tross alt opp til det selv... Anonymkode: dc245...f88 Jeg mener at kvinner, og menn, må regne med at de de møter ikke spiller skuespill og later som om de ikke ser dem. Anonymkode: d4263...166
tante grusom master of law Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 Jeg liker når menn ser på puppene mine!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #10 Skrevet 31. mars 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, i det ene tilfellet later de som om de ikke ser det. Hva så om de viser det? Anonymkode: d4263...166 Nei, i det ene tilfellet får de med seg at det er bryster der, men ut over det bryr de seg ikke. I det andre tilfellet ser de ut som 3 måneder gamle babyer som ikke fått mat på to dager. Anonymkode: 2d4d9...199
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #11 Skrevet 31. mars 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, i det ene tilfellet får de med seg at det er bryster der, men ut over det bryr de seg ikke. I det andre tilfellet ser de ut som 3 måneder gamle babyer som ikke fått mat på to dager. Anonymkode: 2d4d9...199 Som er akkurat den reaksjonen de fleste ønsker seg, mens de klager på at mennene glor. Anonymkode: d4263...166
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #12 Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som er akkurat den reaksjonen de fleste ønsker seg, mens de klager på at mennene glor. Anonymkode: d4263...166 Jeg kjenner ingen som ønsker seg den reaksjonen. Men så henger ikke jeg på campingplasser, er ikke medlem i FrP og ser ikke på en helg med fyll som en "vellykket helg". Anonymkode: 2d4d9...199
MammantilNurket Skrevet 31. mars 2017 #13 Skrevet 31. mars 2017 Kort forklart: De er menn. De har øyne. De har ikke pupper selv, men det har kvinner. Det er greit.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mars 2017 #14 Skrevet 31. mars 2017 Jeg må innrømme at jeg glor (prøver diskret, men det er jo ikke alltid så lett) på mannfolk med tydelig bul i buksa selv, så jeg kan jo forstå at menn har problemer å holde øya vekke fra pupper. Forøvrig hender det at jeg ser på andre damers pupper også om de er veldig fremtredende. Rett og slett fordi det er et blikkfang.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #15 Skrevet 31. mars 2017 Tror de fleste menn ser på pupper, så er det noen som har litt større problem, med å ikke stirre. Og jeg har full forståelse for det, jeg bruker str. 70H, og noen ganger så har jeg utringning, og da blir de ganske framtredende. Og stakkars menn, de omtrent sikler, de går baklengs, for å se lengst mulig, det er akkurat som all fornuft bare forsvinner ut av hjernen. Jeg er singel, men skal jeg på date eller ut på byen, men da har jeg aldri utringning. For hjelpes meg som menn jobber hardt, for å få meg da. Anonymkode: debe3...3bb
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #16 Skrevet 31. mars 2017 HI her. Jeg kan like godt at menn ser på puppene mine, det var ikke problemstillingen. Det jeg lurer på er om de faktisk tror at de er diskret når de har blikkontakt med brystområdet. Og da snakker jeg om at jeg går i vanlige jobbklær, ikke noe utstilling. Kan forresten kjenne igjen det med at blikket mitt blir dratt mot underlivet til menn, men lar det jo ikke hvile på ballene liksom 😜 Anonymkode: 67364...1a8
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #17 Skrevet 2. april 2017 På 31. mars 2017 den 20.20, Anonym bruker skrev: Jeg bruker ikke bh fordi jeg liker å bli beglodd altså! Er du burkatilhenger? Mener du at kvinner som kler seg "utfordrende" må tåle frekke mannfolk og bare har seg selv å takke hvis de får uønsket oppmerksomhet? Hvor går grensen din? Er det ok med seksuell trakassering av kvinner i miniskjørt? De legger jo tross alt opp til det selv... Anonymkode: dc245...f88 De legger i alle fall opp til at låra deres er synlige. Kan ikke godt klandre andre for å se dem. Anonymkode: dbb20...7b3
the amazing spidermamma Skrevet 2. april 2017 #18 Skrevet 2. april 2017 Men en ting er å se på. En annen ting er at hele hjernen triller ut av øret på dem hvis de ser en pupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå