Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er påskemat? Trenger inspirasjon. Vurderte lammelår, liker det når jeg får det servert, men er faktisk ikke så glad i det at jeg har så lyst til å lage bare til oss

Anonymkode: 64586...404

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er påskemat nettopp lammelår og appelsiner. Forøvrig spiser vi ellers det samme som resten av året.

Om du ikke er så glad i lam, hva med reinstek? 

Anonymkode: 906fc...998

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

For meg er påskemat nettopp lammelår og appelsiner. Forøvrig spiser vi ellers det samme som resten av året.

Om du ikke er så glad i lam, hva med reinstek? 

Anonymkode: 906fc...998

Appelsiner blir det heller lite av :) Men tar heller lam enn reinsdyr. Tenkte, det må da være annen mat som er påskete? 

Anonymkode: 64586...404

Skrevet

Vi inviterer hele familien (25 stykk) og da blir det forholdsvis enkel mat, kald roastbiff og stekt kylling med potetsalat, brød, remoulade og salat. Tiramisu til dessert. Det meste lages dagen før og er dermed ikke mye jobb.

Anonymkode: c5276...2ab

Skrevet

Google! Finnes massevis av oppskrifter på "påskemat"

Anonymkode: 906fc...998

Skrevet

Kylling og egg :)

Anonymkode: 0480a...3f6

Skrevet

Pinnekjøtt er påskemat her! Og lam.

Anonymkode: 67301...f95

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kylling og egg :)

Anonymkode: 0480a...3f6

Hehe.., eliminerer alle påskekyllinger OG potensielle påskekyllinger med andre ord? 😉

Anonymkode: a96e0...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...