Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Fikk så grådig lyst på bakt potet i kveld, nomnom men er det noen som har tips til det beste fyllet?? Takk Anonymkode: 3ae26...579
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Takk for tips! Fikk lyst på det selv nå! Ost Skinkebiter Bacon Mais kryddersmør/urtesmør/vanlig smør rømme Anonymkode: e6538...c39
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Her har vi som oftes: skinke, bacon, rømme, ost, kryddersmør, sukkererter i biter. Mais er vi ikke så glad i, så det har vi kun når vi har gjester. Vi kutter masse grønnsaker i staver slik at vi spiser dette med dip ved siden av. Vi har hatt marinert kyllingfilet i. Overraskende godt, men av latskap kjøper vi ferdigkutt skinke og bacon når vi skal ha. Baktpotet er noe vi ofte har når vi ikke gidder å være så mye på kjøkkenet. Jeg steker og ordner kjøtt og poteter. Ungene rasper ost og kutter grønnsaker (vi har en duppedings fra tuppevare som rasper ost og deler grønnsaker, så det syns ungene er så gøy. Jeg er glad jeg slipper å gjør det) Anonymkode: 3907e...83e
3 i april Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Her bruker vi kryddersmør Ost Mais Bacon Rømme Masse grillkrydder 😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå