Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Før jeg fikk barn merket jeg ikke noe til dette "pms-dyret"- som såmange sliter litt med.. Men nå er jenta mi litt over et år, og de gangene jeg venter mensen nå, så er jeg rasende! Jeg tok meg selv i å nesten begynne å grine igår, fordi jeg mistet bilnøkklene i gulvet før jeg skulle dra (hadde da hendene fulle av andre ting, så det ble litt problematisk, men alikevell!!) Idag fikk jeg et innvendig annfall av sinne, fordi jeg ikke fant kopphåndduken ved første øyenkast.. Det er så mye slike småtterier hele tiden. Jeg tenker at jeg holder på å bli depressiv, men det er nok bare mensen som er påvei. (som hver mnd) Det er så slitsomt å være så sint.... Finnes det noe som kan hjelpe? :,( Anonymkode: bbc8b...543
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Akupunktur hjalp meg Nesten aldri pms lenger Anonymkode: e05e1...306
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Går du på Cerazette? Jeg ble helt ustabil av de.. Anonymkode: 07ee3...a11
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Jeg er også sånn. Satte inn hormonspiral i fjor sommer og har siden det vært enda verre. Et skikkelig sinna og gråtende monster. Helt grusomt. Håper det kommer mange gode tips i denne tråden. Anonymkode: 3404e...533
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Jeg går ikke på noe prevansjon faktisk.. Hi Anonymkode: bbc8b...543
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 Jeg blir bare mer og mer premenstruell, og pms-perioden varer lenger og lenger. Blæh! Nå har jeg hatt menssmerter og dystert humør i snart en uke! Anonymkode: ea779...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå