Gå til innhold

Noen som har bodd i spania/syden over en periode?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med barn. Hvordan gikk det, gikk de på skole der?

Hvor lenge ble dere boende, og hva gjorde dere?

Jobbet dere eller var det bare en friperiode?

Leker med tanken på å leie ut huset og bo i varmere strøk.. Bare for et halvt år eller i underkant av ett. F.eks august-mai

Anonymkode: 931f3...7fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 931f3...7fa

Skrevet

Jeg bor i Spania.. 

Jobber og studerer litt vedsiden av. Har ett barn i spansk skole, det fungerer kjempe fint.

Har bodd her i 2 år, og blir boende en god stund til.. 

Anonymkode: 3d1fe...67b

Skrevet

Kanskje dumt spørsmål, men du kjeder deg ikke?

Trives barnet ditt i skolesystemet? Hvordan klarer dere det økonomiske.

 

Takk for svar:)

Anonymkode: 931f3...7fa

Skrevet

Nei, kjeder meg ikke i heletatt :)

økonomisk går det greit. Leier ut leilighet i Norge, itillegg til lønn. Det er rimelig å bo her, betaler rett under 4000kr i husleie for en leilighet på 90 kvm med 2 soverom. Mat og klær er rimelig. 

Skolen går helt fint, barnet mitt stortrives :) 

Anonymkode: 3d1fe...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...