Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Med barn. Hvordan gikk det, gikk de på skole der? Hvor lenge ble dere boende, og hva gjorde dere? Jobbet dere eller var det bare en friperiode? Leker med tanken på å leie ut huset og bo i varmere strøk.. Bare for et halvt år eller i underkant av ett. F.eks august-mai Anonymkode: 931f3...7fa
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Jeg bor i Spania.. Jobber og studerer litt vedsiden av. Har ett barn i spansk skole, det fungerer kjempe fint. Har bodd her i 2 år, og blir boende en god stund til.. Anonymkode: 3d1fe...67b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Kanskje dumt spørsmål, men du kjeder deg ikke? Trives barnet ditt i skolesystemet? Hvordan klarer dere det økonomiske. Takk for svar:) Anonymkode: 931f3...7fa
Anonym bruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Nei, kjeder meg ikke i heletatt økonomisk går det greit. Leier ut leilighet i Norge, itillegg til lønn. Det er rimelig å bo her, betaler rett under 4000kr i husleie for en leilighet på 90 kvm med 2 soverom. Mat og klær er rimelig. Skolen går helt fint, barnet mitt stortrives Anonymkode: 3d1fe...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå