Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Jeg har jo prøvd det meste 😜 Er en sånn håpløs slanker som går enten all inn eller behandler kroppen som møkk. At ikke jeg lærer. Har økt vekta med 1 kg PR år nå over tid og veide 78 kg da jeg skjønte at nå må jeg finne noe mer varig. Jeg satte i gang med 5 2 dietten. For en opplevelse. Det går ikke så fort ned, tatt av 3 kg på 7 uker, men for første gang har jeg holdt meg mer enn 12-14 dager. Synes egentlig det r litt behagelig med fastedag innimellom, føler det gir balanse. Og så er det så deilig å kunne spise som det passer meg ellers. Har derfor automatisk sluttet med fråtsing rett før en nye diett eller når jeg sprekker, som jeg gjorde før. Så er vel dette første diett jeg har gått på som har vært økonomisk gunstig. Sparer jo penger når jeg ikke spiser mer enn ett måltid to dager i uka. Noen her som har gått på dette over tid? Stagnerte vektnedgangen, eller gikk dere over til 6 1? Anonymkode: ce7e2...dde
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Mannen min gjorde det 2 ganger. Første gang ca 3 måneder der han gikk ned 8 kg, så en gang til og gikk ned 5 kg. Har faktisk holdt vekten med 1 sultedag i uka, altså 6:1. Fungerer utmerket og jeg tror det kan være noe han klarer å holde fremover også. Han er ingen trøstespiser da, han bare likte store middagsporsjoner og brus i mange år. Anonymkode: d3723...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå