Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Har en lidelse som gjør at jeg muligens ikke kan få flere. Har to. Ønsker meg ikke barn nå, men hva om 5-10 år? Huff.. kjenner det er trist. Ingenting er sikkert enda, men slik det er nå ser det mørkt ut Noen som har "kommet over det"? Har jo to barn. Og det bør holde. Men tenker alltid på en til Er vel noe med det at man vil ha det man ikke kan få Anonymkode: 398c1...46d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Du ønsker deg egentlig ikke barn. Men tenker hele tiden på en til. Dette ga ingen mening for meg. Anonymkode: aa5dc...254
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Du får bestemme deg , og stå for det. Sørg en periode, så går det over. Med 2alvorlie svangerskapsforgiftninger bak meg hvor jeg nesten strøyk med begge ganger, sier de på sykehuset at jeg ikke burde få flere. Ja, det var trist mrn alikevel riktig. Sørget noen mnd, nå er jeg inneforstått med at det ikke blir flere barn Anonymkode: d9703...74e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har en lidelse som gjør at jeg muligens ikke kan få flere. Har to. Ønsker meg ikke barn nå, men hva om 5-10 år? Huff.. kjenner det er trist. Ingenting er sikkert enda, men slik det er nå ser det mørkt ut Noen som har "kommet over det"? Har jo to barn. Og det bør holde. Men tenker alltid på en til Er vel noe med det at man vil ha det man ikke kan få Anonymkode: 398c1...46d Du må jo først finne ut hva du vil. Deretter finner du ut hva du kan og ikke kan. Deretter aksepterer du dette. Anonymkode: 1a69c...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå