Gå til innhold

Clearblue...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en spontanabort for 4 uker siden... for to uker siden hadde jeg 18 HCG igjen etter Sa... kjente på kroppen for to uker Siden at jeg hadde eggløsning. nå har jeg tatt en clearblue plus og der kom det plus tegn med en gang... ikke kjempe sterkt men man ser det. Det står i brosjyren at den er følsom fra 25 HCG. Kan jeg stole på den at jeg er gravid? 

Anonymkode: 51bfd...95a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro det, men jeg tok cb plus og fikk et svakt kryss. To dager etterpå tok jeg blodprøve som sa at hcg var 21. Ergo må den ha slått ut på hcg mye lavere enn 25. Jeg tror at jeg enten ville ha ventet noen dager og tatt en ny test for å se om den ble sterkere, eller bedt legen om å ta to hcg-blodprøver med to dagers mellomrom for å se om det var stigende. (Eller kanskje det holder med en hcg-blodprøve, for er det høyere enn 18, er du jo gravid igjen). 

Lykke til!

Anonymkode: e043b...75e

Skrevet

Tusen takk for svar☺  

her er den cb pluss jeg tok idag

IMG_5112.JPG

Skrevet

Tusen takk for svar☺  

her er den cb pluss jeg tok idag

Skrevet

Den ser omtrent ut som den jeg tok to dager før hcg var 21. Skulle tro at hcg var blitt 0 hos deg i løpet av to uker, siden den bare var 18 for to uker siden, men ville ha kontrollsjekket likevel med en test om noen dager eller blodprøve.

Håper du er gravid igjen! 

Anonymkode: e043b...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...