Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Jeg må slutte på Diane, blir så kvalm av den. Lurer på p-stav, men er redd for tilbakefall av kviser? Noen som har noen erfaringer å dele av? Anonymkode: e5552...758
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Mye spotting og blødninger for min del Anonymkode: 7c19b...470
Admin Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Funket helt greit for meg, usikker på om det var den eller antideppresiva som ga meg økt matlyst, men gikk opp noen kilo. Ellers har jeg så og si aldri mensen, kanskje annenhver måned eller hver tredje, har dessverre smertene da. Ikke opplevd noen andre bivirkninger enn de.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Fungerer veldig bra for meg,dette er andre gang jeg har fått satt p stav inn. Veldig greit å gå 3 år uten å tenke på prevensjon Har ikke fått kviser av å bruke den,å har ikke lenger mensen så det er jo veldig posetivt! Anonymkode: 992f4...778
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Tusen takk for svar, veldig nyttig! Hvis flere vil dele sine erfaringer, er dette veldig velkomment 😊 Anonymkode: e5552...758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå