Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Hei på dere! Det er første gangen jeg er her inne.. jeg er ganske så ny på det her Jeg sluttet med p-piller for over et år siden og vi har tenkt at vi ønsker oss en liten krabat. Så langt uten hell... Men for ca en uke siden fikk jeg ekstremt såre brystvorter! Bare å dusje er plagsomt. Dette er noe jeg ALDRI opplevd ifht eggløsning eller mens. Samtidig er jeg kvalm, har vondt i magen og føler meg oppblåst, hodepine. Har en app som hjelper meg med å holde orden på menstruasjonen. Den viser nå at jeg er 33 dager forsinket. Jeg har tatt test, men negativ. Vet kroppen også gjerne lager symptomer fordi jeg ønsker å bli gravid, men disse såre knoppene tar livet av meg Så... hva nå? Skal jeg vente med å teste til etter forventet mens igjen? Eller har dere andre forslag? Anonymkode: 914b1...014
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Når skulle du hatt mens da? Anonymkode: 8527b...8de
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 26 februar skulle den vært her, men har ikke tenkt noe over det siden mensen har vært ustabil etter P-pillene. Men synes det er rart det ble annerledes for en ukes tid siden.. Anonymkode: 914b1...014
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 Du er ikke gravid. Eller. på tv er noen gravide tross neg test. Anonymkode: 98ae9...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå