Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 3-åringen vil ikke gå i barnehagen lenger. Hun blir 4 dette året, men fyller ikke før i desember. Etter at en ansatt sluttet vil hun aldri gå. Jeg jobber turnus så hun har korte dager og får fri en dag i uka. Hun sier stadig at hun er kvalm, vondt i magen, halsen osv for å slippe å gå. I går ved levering sa de ansatte hei til henne før de gikk en på rom for å skru opp en hylle med drill. Da var det ingen voksne på avdelingen. Jenta mi var ikke helt klar så hun sprang ut i gangen igjen for å ta på sko og jakke og ville hjem. Dette har ikke vært et problem før den ansatte hun var så knyttet til sluttet. Hente og leveringsituasjonen er tatt opp på foreldremøter og det blir bedre før det sklir ut igjen. Jeg er veldig skuffet over levering og hentesituasjonene. Såvidt et hei og ikke alltid de sier hadet heller. Det er liksom den tiden som er viktig for oss foreldre, høre hvordan dagen har vært osv. De ansatte på avdelingen sier det har gått fint om jeg spør, mens om jeg treffer noen fra andre avdelinger er det "så godt du kom, hun har savnet deg og spurt etter deg i hele dag". Ble langt og rotete, men ville dere byttet barnehage til en de roser opp i skyene? Mine to eldste gikk i en annen barnehage og der var det alltid en god situasjon ved levering og henting. Anonymkode: a0102...70d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Ja det ville jeg gjort. Jeg byttet bhg for min gutt da han var 4, fordi han ikke trivdes, og det ble en helt annen verden. Jeg har ikke hørt en eneste gang etter det at han ikke vil i barnehagen, og allerede etter en uke sa han at han var tryggere i den nye... Anonymkode: e4df3...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå