Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 For en tid tilbake skjedde det noe som gjør at jeg ikke har kontakt med familien. Går ikke inn på hva, men den følelsen at ingen bryr seg om deg er ikke god. Jeg er alene med barn og ingen mann. Trist rett å slett. Anonymkode: ab59f...5c3
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Det kan være lurt å få noen til å snakke med om dette. Legen din kan kanskje henvise deg til psykolog eller psykiatrisk sykepleier i kommunen. Det siste er et lavterskeltilbud som man kan ha i kortere eller lengre tid ved behov. Har vært der selv, det er tøft å ikke ha kontakt med familien. Men livet går videre, gjør det beste ut av det. Man velger ikke sin familie, men du kan velge inn andre i livet ditt. Venner, reservebesteforeldre (eldre som ønsker å være besteforeldre, men som enten ikke har barnebarn eller bor så langt unna barnebarn at de ikke ser dem) m.fl. Søk kontakt med andre med barn på samme alder også. Klem <3 Anonymkode: 239bf...69c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det kan være lurt å få noen til å snakke med om dette. Legen din kan kanskje henvise deg til psykolog eller psykiatrisk sykepleier i kommunen. Det siste er et lavterskeltilbud som man kan ha i kortere eller lengre tid ved behov. Har vært der selv, det er tøft å ikke ha kontakt med familien. Men livet går videre, gjør det beste ut av det. Man velger ikke sin familie, men du kan velge inn andre i livet ditt. Venner, reservebesteforeldre (eldre som ønsker å være besteforeldre, men som enten ikke har barnebarn eller bor så langt unna barnebarn at de ikke ser dem) m.fl. Søk kontakt med andre med barn på samme alder også. Klem <3 Anonymkode: 239bf...69c Tusen takk for koselig tilbakemelding og forståelse og klemmen. <3 Anonymkode: ab59f...5c3
sug lut Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 Det er ikke alltid familie er dine nærmeste. Din valgte familie - de du selv har valgt inn i livet ditt - kan være vel så viktige. Det er vondt å miste kontakt, men man må av og til evaluere grunnlaget for kontakt, og å dele gener er ikke alltid nok. Klem barna dine litt ekstra i kveld og tenk at det er dere som er familie, og ta det derfra - det er godt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå