Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Jeg er alene med 3 barn og sliter med å få det til å gå rundt. Jeg har Nordea,kan man få de til å trekke meg rett fra brukskonto og inn på F.eks sparekonto/matkonto?hvordan sette opp? Anonymkode: 44445...d9f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er alene med 3 barn og sliter med å få det til å gå rundt. Jeg har Nordea,kan man få de til å trekke meg rett fra brukskonto og inn på F.eks sparekonto/matkonto?hvordan sette opp? Anonymkode: 44445...d9f Nå har ikke jeg Nordea, så jeg vet ikke helt hvordan den nettbanken funker. Men kan du ikke bare legge det inn som et månedlig trekk selv? Anonymkode: c744a...3aa
Modesty Blaise. Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 Det fikser du selv. Logg deg inn i nettbanken, lag så mange kontoer du trenger, og sett opp fasttrekk dit du vil. Superenkelt, og du trenger ikke hjelp av banken til det 😊
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 Jeg har akkurat vært inne og ordnet disse tingene selv i nettbanken vår. Eller vi hadde allerede matkonto og regningskonto, men jeg måtte forandre litt på trekkene, øke til den ene kontoen og forandre datoene siden jeg plutselig har gått fra å ha 1. som lønningsdag til å ha 20. som lønningsdag. Det er ikke noe problem å fikse det selv i nettbanken Anonymkode: a8bb8...048
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #5 Skrevet 30. mars 2017 Takk for svar. Så jeg kan lage egne trekk?får gå inn å sjekke. Anonymkode: 44445...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå