Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Jeg bare sover og sover, er utslitt. Men jeg har nå kommet fram til at å hvile ikke hjelper, denne tilstanden går ikke over av seg selv. Legen finner ikke noe galt med meg. Altså sitter dette i hodet. I beste fall er dette en kjemisk ubalanse. Uansett, jeg må ut av dette og jeg forstår at jeg må gjøre det selv. Jeg må trene meg tilbake til noe som minner om et liv. Er det noen som har vært utbrente, deprimerte etc, og fulgt en oppskrift trinn for trinn, dag for dag, om hvordan komme seg i gang igjen? Små mål for dagen, som øker etterhvert? Hvis noen har ei oppskrift eller tips til opptrening setter jeg umåtelig pris på om dere kunne dele det med meg. Anonymkode: 79a66...9d9
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Spis sunt. Begynn f.eks med at du skal spise en frukt hver dag. Nå aner jo ikke jeg hvordan du spiser i dag, men riktig mat kan nok hjelpe hvis du spiser usunt nå. Etter to uker med frukt innfører du en grønnsak pr dag. Så kutter du ned på sukker o.l. Ellers er det mange som sliter som har glede av en tur ut hver dag. Helst i dagslys. Gå f.eks en halvtime langs veien, trenger ikke være voldsom trening. Og prøv å stå opp hver dag til forholdsvis normal tid. Ikke snu døgnet og sov vekk hele dagen. Det er også viktig å se/treffe folk hver dag. Spesielt om du bor alene. Du trenger ikke nødvendigvis snakke med dem, men bare gå f.eks innom butikken eller gå turen din et sted hvor du ser andre mennesker. Anonymkode: 4d109...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå