Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Det er 8 dager siden jeg fikk spiral og jeg har brunlig slim/utflod (beklager ekkelt). Har også de siste dagene mer stikk og murringer i livmor. Er det normalt? Anonymkode: a77d1...9ea
skinnfilla Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Jeg hadde kjempevondt( som sterke etterrier) i 5 uker , da gav jeg opp og tok den ut . satte inn hormonspiral i stedet,
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 Med første hadde jeg veldig vondt i tre dager og så murringer i flere uker. Blødde da i 4,5 mnd før det gikk over i vanlig mensen hver mnd. Med nr to var det mest vondt de første 5 timene og blødde bare 1,5 uke først, men ved andre mens nå blødde jeg 3 uker så lurer på hvordan det vil bli med neste. Anonymkode: 1c5fa...3b4
tante grusom master of law Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 Jeg hadde vondt hver dag til jeg tok den ut etter et år. Hadde også sykt kraftig mens med enorme smerter. Kobberspiral er djevelens redskap! Aldri mer.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #5 Skrevet 30. mars 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med første hadde jeg veldig vondt i tre dager og så murringer i flere uker. Blødde da i 4,5 mnd før det gikk over i vanlig mensen hver mnd. Med nr to var det mest vondt de første 5 timene og blødde bare 1,5 uke først, men ved andre mens nå blødde jeg 3 uker så lurer på hvordan det vil bli med neste. Anonymkode: 1c5fa...3b4 Fikk ikke med meg at du spurte etter kobberspiral. Jeg har bare hatt hormonspiral Anonymkode: 1c5fa...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå