Gå til innhold

Dr phil nå


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrudde nettopp på, men hun dama virker meget psykotisk?  Så at han har henne på TV er jo bare lavmål 😳😳

Anonymkode: d822d...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke du vært på jobb?

Anonymkode: fcbe1...897

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skulle ikke du vært på jobb?

Anonymkode: fcbe1...897

Nei. Har fri i dag. Hva har det med saken å gjøre?? 

Anonymkode: d822d...8a3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle ikke du vært på jobb?

Anonymkode: fcbe1...897

Du da?

Anonymkode: 7c683...417

Skrevet

Jeg så på det! Guri malla. Blei helt sliten jeg. Jeg fikk litt vondt av henne, men samtidig ble jeg oppgitt for hun evnet jo ikke å lytte.  Er ikke ofte jeg blir superimponert over doktoren, men nå synes jeg han var ekstremt tålmodig. Håper hun tar hjelpen hun ble tilbudt på alvor. Og at far fortsetter å ha barna og at hun ev kan få litt mer samvær etterhvert. 

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du da?

Anonymkode: 7c683...417

Jeg er på jobb.

Anonymkode: fcbe1...897

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle ikke du vært på jobb?

Anonymkode: fcbe1...897

For alle i hele Norge har jo jobb der arbeidstiden er 7.30-15.00. 

Hurra

Anonymkode: fe812...163

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er på jobb.

Anonymkode: fcbe1...897

I jobben min har jeg ihvertfall ikke tid til å sitte på DiB 😜

Hi

Anonymkode: d822d...8a3

Skrevet

Uff..meget kynisk hele programmet! Å eksponere syke mennesker på den måten 

Anonymkode: 7c8fe...343

Skrevet

Tipper doktoren selv er ganske psyk jeg..

Anonymkode: d1798...5af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...