Gå til innhold

Ufordragelige ungdomsskolejenter..,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var invitert med ei venninne på en underholdene konsert i dag. Konserten var en konsert skolene i nærområdet også var invitert med på. Det var flere hundre skoleelever på konserten, og det så ut som om det store flertallet oppførte seg på en god måte, så er det sagt.

MEN, jeg kunne ikke la være å legge merke til en jentegjeng som var der. De oppførte seg rett og slett som en gjeng skikkelig bortskjemte drittunger!! De gikk nok på ungdomsskolen. De svarte lærerne utrolig frekt. Virket på meg som om de rottet seg sammen. Jeg havnet i nærheten av dem, og disse jentene satt og skapte seg mer eller mindre gjennom hele konserten! Skulle anmelde læreren for at hun ba dem være stille. Så skikkelig sure ut når de fikk beskjed om å ta beina ned fra rekkverket. Satt å hånflire av lærerne som tydelig var med de. Er dette normal oppførsel? Hvordan unngå at unger blir slik?! Så at de andre elevene rundt tydelig var ukomfortable med å ha dem med...

Tenker med meg selv, at jeg er glad jeg ikke jobber på skole. Ære være lærere som holder ut! Kan ikke huske at vi var slik for 15 år siden.

Anonymkode: 8117d...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjengmentalitet. "Min" gjeng var heller ikke sånn, men det er forskjell på folk. Er ofte en leder, som villeder de andre.

Anonymkode: ea9df...046

Skrevet

Du har nok rett i det... Hva kan gjøres for å unngå dette? Har ikke unger ennå, er gravid! Hadde vært så flau om dette var jenta mi😳. Er de slik hjemme og, tror dere? Eller kun når de er i gjengen?

Anonymkode: 8117d...9ac

Skrevet

Jeg var litt sånn, men var ikke i en gjeng da. Jeg var bare så utsultet og desperat etter oppmerksomhet, om den var negativ spilte ingen stor rolle., jeg ønsket bare så inderlig å bli sett og at noen skulle huke tak i meg og spørre hvordan jeg hadde det. Det unnskylder selvfølgelig ikke dårlig oppførsel. Men jeg kunne skape meg ekstra hvis jeg trodde at noen så meg, eller slenge beina mine en plass de ikke skulle være. Nå sier jeg ikke at de her jentene er sånn, at det er derfor de oppfører seg sånn. Unnskylder de ikke på noe vis. Bare at det kan være mange grunner til dårlig oppførsel. Det er ikke alltid pga dårlig oppdragelse.

Anonymkode: 4fb24...429

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...