Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Legene kan ikke gjøre noe (i påvente av time hos spes.). De kan ikke gi meg noe for det. Er det farlig med høyt trykk i huet osv? Har så vondt hver dag.. Tar allergipiller. Er alt de kan gi, sier de. Ev. adrenalin om jeg holder på å dø. Men det føles ikke bra..... Anonymkode: 9d29b...de0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Hoven hvor? I en ankel, i alle lemmer, i øyenpartiet? Hoven hvordan? Av bloduttredelser, vannansamlinger, hva da? Hoven hvorfor? Diabetes, forstuvning, eklampsi? Anonymkode: 7258f...b21
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hoven hvor? I en ankel, i alle lemmer, i øyenpartiet? Hoven hvordan? Av bloduttredelser, vannansamlinger, hva da? Hoven hvorfor? Diabetes, forstuvning, eklampsi? Anonymkode: 7258f...b21 Hvor? Det varierer fra dag til dag. Idag er jeg hoven i ansiktet og hodet. En annen dag var det bena og armene. Det flytter seg alt etter hvorfor jeg er hoven, har med allergi å gjøre, og ja.. det er vannansamlinger. Men jeg er så hoven at det gjør vondt. Har mye vondt i hodet pga det, vondt bak øynene, vondt i kjeven. Eller vondt i armene og bena om jeg er hoven der Anonymkode: 9d29b...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå