Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Noen her som har prøvd de kremene/salvene som finnes? Finnes det noen hjemmeprodukter som er effektive? Anonymkode: c1dba...3f0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 1 minutt siden, sug lut skrev: Fnis, er vi der igjen? Ikke le av meg sug lut 😭 jeg elsker deg! Jeg så nettopp på Solsidan og der blei det snakk om krem. Jeg tør ikke lenger å la mannen ta meg bakfra i lyset pga hemoroide og fargen der bak. Samt helt sinnsykt hårvekst. Med litt bleking og barbering ville alt blitt mye bedre. Med kun barbering blir det ikke så mye vakrere. Det ser rett og slett jævlig ut baki der... Anonymkode: c1dba...3f0
sug lut Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ikke le av meg sug lut 😭 jeg elsker deg! Jeg så nettopp på Solsidan og der blei det snakk om krem. Jeg tør ikke lenger å la mannen ta meg bakfra i lyset pga hemoroide og fargen der bak. Samt helt sinnsykt hårvekst. Med litt bleking og barbering ville alt blitt mye bedre. Med kun barbering blir det ikke så mye vakrere. Det ser rett og slett jævlig ut baki der... Anonymkode: c1dba...3f0 Beklager, jeg kan evt le kjærlig, men jeg må le. Det er ikke et område ment for visuell kontakt, la det nå endelig være i fred for klorin og annen fandenskap.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 Bakepulver... og litt sennep. Det bleker som bare søren. Anonymkode: 865b1...bc3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #6 Skrevet 29. mars 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke le av meg sug lut 😭 jeg elsker deg! Jeg så nettopp på Solsidan og der blei det snakk om krem. Jeg tør ikke lenger å la mannen ta meg bakfra i lyset pga hemoroide og fargen der bak. Samt helt sinnsykt hårvekst. Med litt bleking og barbering ville alt blitt mye bedre. Med kun barbering blir det ikke så mye vakrere. Det ser rett og slett jævlig ut baki der... Anonymkode: c1dba...3f0 Hadde du aldri tatt en titt baki der (det krever jo litt innsats, man kommer liksom ikke tilfeldigvis til å skimte rasshølet), hadde du levd lykkelig uvitende. Senk lyskildene på soverommet i stedet! Mannen din nistirrer ikke på rumpehullet når han tar deg bakfra med mindre han har skikkelig lyst til det, og da kan han skylde seg selv om attraksjonen er så som så. Tipper de fleste bakparter er som din. No worries! Anonymkode: e26c2...c16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #7 Skrevet 29. mars 2017 Har hørt tigerbalsam funker bra Anonymkode: 2404d...00f
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #8 Skrevet 29. mars 2017 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde du aldri tatt en titt baki der (det krever jo litt innsats, man kommer liksom ikke tilfeldigvis til å skimte rasshølet), hadde du levd lykkelig uvitende. Senk lyskildene på soverommet i stedet! Mannen din nistirrer ikke på rumpehullet når han tar deg bakfra med mindre han har skikkelig lyst til det, og da kan han skylde seg selv om attraksjonen er så som så. Tipper de fleste bakparter er som din. No worries! Anonymkode: e26c2...c16 Ser rasshøl hver dag jeg.. Bare å ta en tur innom byen, det Anonymkode: 865b1...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå