Gå til innhold

Noe så flaut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusjet sammen med sønnen min i stad, og da vi var ferdige, så fikk han åpnet døra og løp naken ut i stua. Han hadde ikke fått på bleia enda, og da vil jeg helst ikke ha ham oppi sofaen, så jeg løp naken etter. Det jeg ikke visste var at mens jeg stod i dusjen, så hadde kjæresten min kommet på besøk og hadde (uheldigvis for meg) med seg en kompis som han skulle kjøre et eller annet sted etterpå. Så jeg plukker opp ungen og løper tilbake på badet, flau som bare det. 

Noen som kan trøste meg med at de også driter seg ut nå og da?

Anonymkode: f5ebf...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har kompisen hvertfall noe å ronke til etterpå :P

Anonymkode: 5e7f2...a4f

Skrevet

Hehe skjønner at det var ganske flaut ja 😂 men sånt skjer😊 Det er bare  le av 😚

Skrevet

Haha,takk for en god latter 😂 

Anonymkode: 070d8...84b

Skrevet

Det samme har skjedd med meg to ganger. En gang var det kompisen til samboern som var kommet og den andre gangen var det svigerfar. Begge gangene springer jeg etter bleieløs sønn. Det er dødsflaut! Og jeg har slutta med det. Nå låser jeg døren mens vi er på badet. Verken kompis eller svigerfar har fått varige men så vidt meg bekjent og det går bra 😂 ingen relasjoner er ødelagt. 

Skrevet

Jeg løp naken ut av damegarderoben på et offentlig bad for å fange en liten ettårig rømling... Må'n så må'n! 

Anonymkode: 7269e...8e1

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg løp naken ut av damegarderoben på et offentlig bad for å fange en liten ettårig rømling... Må'n så må'n! 

Anonymkode: 7269e...8e1

Hoho...det må ha vært flaut!

Anonymkode: 98c80...20d

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hoho...det må ha vært flaut!

Anonymkode: 98c80...20d

Det skjer ganske ofte på det lokale badelandet, ifølge en som jobber som badevakt der! 

Litt verre det da hi :D

Skrevet
27 minutter siden, Hjertefru skrev:

Det skjer ganske ofte på det lokale badelandet, ifølge en som jobber som badevakt der! 

Litt verre det da hi :D

Herregud...det har jeg faktisk også gjort! Noen hadde skjønt at gutten var på rømmen da så han blei fanget rimelig kjapt.. det hadde jeg faktisk fortrengt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...