Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Hvor ofte mottar de sms og telefoner fra venner, eller sender selv? Daglig? Ukentlig? Og hvor ofte kommer det noen og ringer på? Anonymkode: b3fa7...895
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Som regel gjør de avtaler på skolen. Sms kanskje 5 ganger i uka, telefon hver 2. uke. Anonymkode: b49a3...113
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Daglige tlf/sms/snap. Kommer kanskje uanmeldt besøk på døren et par ganger i mnd. Anonymkode: 4284a...fdd
Fandens Oldemor Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 De gjør avtaler på skolen, men en del SMS blir det.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 Sender masse meldinger på momeo, facetimer flere ganger daglig, sender meldinger med ipad'en støtt og stadig. Er sammen med venner etter skolen stort sett hver dag. Anonymkode: f84a2...370
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #6 Skrevet 29. mars 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sender masse meldinger på momeo, facetimer flere ganger daglig, sender meldinger med ipad'en støtt og stadig. Er sammen med venner etter skolen stort sett hver dag. Anonymkode: f84a2...370 Er det ikke trettenårsgrense på momeo og facetime? Anonymkode: b49a3...113
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #7 Skrevet 29. mars 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke trettenårsgrense på momeo og facetime? Anonymkode: b49a3...113 Nei. Ingen aldersgrense på det Anonymkode: f84a2...370
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #8 Skrevet 29. mars 2017 Min datter på 11 mottar nesten ikke sms og aldri telefoner lengre, og når jeg forslår at hun skal sende en sms til en venninne eller ringe og skravle litt, så sier hun "Jammen, jeg har jo ikke noe å si". Hun blir spontant med noen hjem etter skolen i blant, og andre er med henne hjem, og alt virker greit etter det jeg kan se. Men bestevenninnen hennes er mye opptatt, og om min datter har spurt om det passer med besøk og får et nei fra venninnen, så virker det som om hun resignerer litt og spør ikke igjen (etter det jeg kjenner til da). Før skravlet de på telefonen, skrev bestevennbrev til hverandre og sendte sms, men det skjer aldri lengre. Min datter sier at det ikke er noe galt, de tar bilder der de klemmer, og hun sier at de leker mye sammen på skolen. Men min datter tar ikke kontakt med noen og søker ikke mot vennene sine med den samme nærheten og varmen som før, og jeg lurer på om det betyr at hun forventer avvisning eller at noe er galt. Burde jeg bekymre meg, eller tenker dere at dette er en del av utviklingen ...? Anonymkode: b3fa7...895
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #9 Skrevet 29. mars 2017 Sjelden noen ringer på spontant. Her er alle jentene opptatt med så mange fritidsaktiviteter, datteren min trener fire kvelder i uka, så det er sjelden rom for spontane sammenkomster. Men de sender noen meldinger til hverandre. Og av og til ringer de. Anonymkode: d20de...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå