Gå til innhold

Er dere fornøyd med kroppen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg greit fornøyd med klær på, men uten mindre fornøyd. Løs hud ettervekt nedgang, pupper som henger og alt for lange kjønnslepper. Er vel ikke så mye å gjøre med det, men mer fornøyd nå enn for 20 kg siden allikevel. :)

Anonymkode: 80af2...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg har det motsatt, jeg er fornøyd naken, men ikke med klær på. Helt sikkert fordi jeg ikke er flink nok til å finne klær som passer min kropp. 

Anonymkode: a258b...e09

Skrevet

Fornøyd med klær og sånn passe uten. Ingen spor etter graviditet igrunn. Høna er der den skal være og puppene er litt mindre og lengre, men jeg er ikke 20 lenger heller så 😁 Cellulittene mine er ikke dødelige heller.

Skrevet

Jeg er kronisk syk og har i perioder vært avhengig av rullestol, dette gjør at jeg setter utrolig stor pris på kroppen min og de muligheter den gir meg nå som jeg ikke bruker stolen lengre. Funksjon er veldig mye viktigere enn utseende for meg, så til tross for flat rumpe, små pupper, deigete mage og endel ekstrahud etter stor ufrivillig vektnedgang, så er jeg glad i kroppen min.

Anonymkode: 80559...ca4

Skrevet

Utseende på den bryr jeg meg lite om, det er en helt normal kvinnekropp. Langt fra lytefri, men normal 

Men jeg er kronisk syk, så kroppen min hindrer meg i å leve det livet jeg ønsker å leve, det er trist 

Anonymkode: 32172...722

Skrevet

Jeg har en kropp som virker, og den er glad i mat, så den er større enn dagens ideal. Likevel er jeg stort sett fornøyd, jeg synes jeg ser bra ut, både med klær og uten. Så jeg er fornøyd! 

Anonymkode: 6e040...97d

Skrevet

Jeg sliter litt med akillessenen på høyre ben, men ellers er jeg godt fornøyd.

Anonymkode: 483d7...382

Skrevet

Jeg er fornøyd med klær på. Dessverre er beina mine ødelagt av masse åreknuter som ser helt for jævlig ut. 

Hadde det ikke vært for åreknutene hadde jeg vært veldig fornøyd. Mange synes sikkert jeg har for små pupper, men det gjør meg ingenting, synes det ser slitsomt ut med store pupper jeg;)

Anonymkode: 3b9b7...c87

Skrevet

vel, fornøyd og fornøyd.. 
Jeg har; strekkmerker rundt begge puppene, på hele magen over og under navlen, på skambeinet. Bak leggene, på hele lårene og på rompa. og også på sidehåndtakene mine. store og mange merker. 

Jeg er fornøyd med kroppen min og glad jeg er funksjonsfrisk! Amen!! 
(jobber i hjelpemiddelsentralen og ser mange skjebner hver dag:-/)

Anonymkode: e74bb...f37

Skrevet

Ja, jeg er egentlig veldig fornøyd, selv om jeg driver og slanker meg litt for å gå ned noen kilo. Og selv om beina kunne ha vært lenger.

Men utgangspunktet er jeg kjempefonøyd med. Når jeg er trent (slik jeg snart kommer til å være, he he...), syns jeg at jeg ser kjempebra ut. Har fine skuldre, fine bein, små men fine pupper, og superbra sprettrumpe.

Anonymkode: d786a...cf9

Skrevet

Ikke helt.Er slank men har to blåbær til pupper så jeg hater å gå i bikini eller badedrakt.

Anonymkode: b2984...39f

Skrevet

Jeg holder meg slank ved å passe kosten, men jeg burde begynt å trent litt styrke igjen. Rumpa er ikke der den var for 5 år siden 😁

Anonymkode: 331f6...254

Skrevet

Fornøyd i den forstand at kroppen min stort sett er frisk, i god form og jeg er ganske så slank etter 2 barn og nesten 40 år. Helt fornøyd er jeg da ikke, utseendemssig. Jeg syns leggene og anklene mine er for store i forhold til lårene, jeg kunne ønske rumpa mi fant veien hjem igjen snart, og puppene mine kunne godt vært noen strl større.

Anonymkode: e259f...247

Skrevet

Absolutt ikke, stor mage nytter ikke å trene heller etter mitt syn. Hater rompen og ja vet ikke hva jeg er fornøyd med meg selv. Hadde jeg vært stinn av penger hadde jeg leid inn personlig trener og kokk som skulle lagd maten til meg og min familie. Hadde også tatt operasjon for magen for vil bare grine når jeg ser meg selv i speilet :( Ingen god selvfølelse.

Anonymkode: 65fa5...000

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt ikke, stor mage nytter ikke å trene heller etter mitt syn. Hater rompen og ja vet ikke hva jeg er fornøyd med meg selv. Hadde jeg vært stinn av penger hadde jeg leid inn personlig trener og kokk som skulle lagd maten til meg og min familie. Hadde også tatt operasjon for magen for vil bare grine når jeg ser meg selv i speilet :( Ingen god selvfølelse.

Anonymkode: 65fa5...000

Men magen kan du da gjøre noe med. Husk at trening er gram og kosthold er kilo hvis du vil ned i vekt.

Skrevet

Om jeg synes jeg er fin? Definitivt. Om den alltid funker som den skal? Definitivt ikke.

Skrevet
32 minutter siden, sug lut skrev:

Om jeg synes jeg er fin? Definitivt. Om den alltid funker som den skal? Definitivt ikke.

Her er det sånn omtrent motsatt. 

Om jeg synes jeg er fin? Til tider. Om den alltid funker som den skal? Ja, stort sett. 

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd. Veier 10 kg for mye og har ikke fin mage. Har for mye lår og stor rumpe... sliter med dette selvbilde hver dag. Tenker over hvor misfornøyd jeg er flere ganger daglig. 

Anonymkode: 3506a...437

Skrevet

Nei. Utseendemessig er jeg en mor, et menneske, et levende vesen. Jeg er fornøyd sånn sett :) ! 

Men jeg har forhøyet sjans for blodpropper, tusen allergier, fare for kreft. Jeg har rett og slett veldig mye sykdom som gjør at jeg lider veldig mye, er under utredning. Men er ikke fornøyd, for jeg føler noen ganger at jeg er så syk at jeg ikke har livets rett

Anonymkode: dcda7...023

Skrevet

Nei. Utseendemessig er jeg en mor, et menneske, et levende vesen. Jeg er fornøyd sånn sett :) ! 

Men jeg har forhøyet sjans for blodpropper, tusen allergier, fare for kreft. Jeg har rett og slett veldig mye sykdom som gjør at jeg lider veldig mye, er under utredning. Men er ikke fornøyd, for jeg føler noen ganger at jeg er så syk at jeg ikke har livets rett

Setter ting i perspektiv.... ønsker deg alt godt, lykke til. Du har 100% livets rett! 🌼

Skrevet

Kjempefornøyd med kroppen min! 

Har rundet 40, men ser veldig bra ut. Nesten bedre enn da jeg var i 20-årene. Og så har jeg blitt bedre til å kle meg og ordne meg. 

Anonymkode: 7bb8f...7d1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjempefornøyd med kroppen min! 

Har rundet 40, men ser veldig bra ut. Nesten bedre enn da jeg var i 20-årene. Og så har jeg blitt bedre til å kle meg og ordne meg. 

Anonymkode: 7bb8f...7d1

Så kjekt da. Hva er grunnen? 

Skrevet

Setter ting i perspektiv.... ønsker deg alt godt, lykke til. Du har 100% livets rett! 🌼

Tusen takk :) Hyggelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...