Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Noen som har prøvd dette? Nå er jeg desperat! gikk opp 6 kg på noen uker da jeg fikk satt inn hormonspiral. Jeg ville fra før ned ca 4 kg så nå er det TI! Har sykt mye mat og godtesug hele tiden. Begynte i kveld med eplecidereddik i te, håper det kan hjelpe meg litt, skal selvfølgelig fokusere på sunt kosthold og mosjon i tillegg, men det har vært veldig vanskelig til nå. Utrolig kjedelig å gå opp så mye på så kort tid, føler meg utrolig uvel og ikke som meg selv :/ Håper eddiken kan dytte meg i riktig retning..på nett står det jo at den hjelper mot ALT Anonymkode: a5b9d...229
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Mener de testet det på en engelsk serie med noen leger, som gikk på Nrk for noen uker siden. Ingen effekt. Husker ikke hva serien heter dessverre... Anonymkode: 0817a...485
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Ah er vel for godt til å være sant, men ser det inneholder mye vitaminer osv så det er nok ikke helt dumt å ta det. Det jeg håper som det står flere steder er at søtsuget skal moderere seg og at jeg holder meg lenger mett. Håper i alle fall det kan hjelpe litt selv om det i seg selv så klart ikke tryller meg ned i vekt Anonymkode: a5b9d...229
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 Hvis du tror hardt nok på det, virker det.. Se Folkeopplysning sitt program om slanking.. Anonymkode: 4f381...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå