Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Jeg bor langt ute på landet, og jobber i kommunen. Bor i et stort hus, med lite lån. Jeg tjener 500k i året. Synes ikke livet er fett, men det er helt OK. Var inne på nav.no og kikket etter andre jobber. Var ulike rådgiver og seniorrådgiver stillinger i byen, tilpasset min yrkesbakgrunn og utdanning. Fy søren, de var ikke bedre betalt enn min. En som jeg kanskje kunne ha vært interessert i, hadde årslønn fra 470k-570k Det er jo mange i disse stillingene som faktisk bor i byen. De kan jo tenkes å ha mer enn 1,4 i samlet gjeld. Hadde jo knapt fått en hybel! Pleier ikke de som jobber i byen tjene litt mer enn oss? Anonymkode: fbfa8...bd9
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 Jeg jobber i byen, er alenemor og tjener ca 500k. Lån på 2,2. Klarer meg helt fint 😊 Anonymkode: b366e...5ac
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 Jeg jobber privat og de jeg studerte med sier at man tjener mer i Oslo enn i distriktene. Høyere bokostnader gjør nok at jeg ikke sitter igjen med mye mer enn deg selv om jeg har høyere lønn. Pensjonsordningene er mye bedre i det offentlige, så jeg tror du kommer godt ut av det. Jeg synes ikke livet er fett, men helt OK jeg også. Anonymkode: 0cd3b...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå