Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Søndag natt hadde sønnen min 40 i feber og var ganske dårlig.Mandag var han litt sutrete,litt sløv i blikket, men ellers leket han som vanlig og var oppegående.Idag var han fortsatt sutrete og mammadalt når bestemoren skulle passe han i dag.Han ville bare være med meg.Til vanlig syns han det er kjekt å være hos bestemor. Men ellers har han leket som normalt og ikke vært slapp.Men hva gjør jeg i morgen? Holder han hjemme enda en dag siden han enda ikke er helt seg selv? Eller leverer han i barnehagen ettersom han ikke lenger har feber? Barnehagen var litt bekymret for å få sønnen min tilbake for tidlig ettersom det går så mye sykdommer allerede i barnehagen å de ønsker selvsagt at ikke flere skal bli smittet. Anonymkode: 9e18a...338
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Hvor gammel er han? Hadde ikke sendt toåringen min hvis hun var slik. En på fire kan man kommunisere med og la de få bestemme litt. Anonymkode: f944f...697
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 Han er 5 år å vil aldri i barnehagen uansett så nytter ikke å spørre han. Anonymkode: 9e18a...338
februarprins2013 Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 hadde sendt han,hvis han har vert feberfri hele dag, ellers hadde jeg latt han være hjemme
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 Jeg ville hatt hjemme slik at han ble helt på topp og er fin i form i barnehagen torsdag og fredag. Sender du han imorgen vil han sikkert gå på halv motor hele uken+ du får en sliten og sutrete gutt hjemme Anonymkode: 9989d...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå